Gå til innhold

hva skal jentene deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Vilde er fint ja! (hehehe - heter det selv). Var ikke så mange som het det når jeg var lita! Hadde boken morro-vers av Andre Bjerke og koste med med diktene "Hva Vilde kan" og "Vilde har kusma". Tror de er tatt ut av den nye versjonen av boka så Vildemødre må lete opp den gamle til sine døtre.

Liker dere spesielle navn kan jeg tipse om at min søster heter Eir. Eir er legekunstens gudinne i norrøn mytologi.

Jeg har funnet det perfekte navn som jeg holder hemmelig...vil ha det for meg selv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er jente i magen min, så skal hun hete Emilie. Har Thea fra før av:=)

Skrevet

Hvis jeg har jente i magen (håpe håpe) har jeg tenkt litt på Vårin, Nelly eller Ella. Men sist gang bestemte vi oss ikke før ungen var ute, han lignet nemlig ikke på navnet vi hadde i tankene :)

Skrevet

Synes at det var mange fine jentenavn hær.. Er enig med deg som jobber på skole. Ønsker ikke at jenta vår skal ha samme navn som alle andre. Har ei jente fra før som heter Vilde, og nr 2 blir også en jente. Skal prøve å lete opp de gamle Vilde bøkerne. De har jeg ikke hørt om... Skal bli morsomt å lese for henne.

Når det gjelder jente nr 2 har vi tenkt på Johanna, Tiril, Ella og Runa. Det er Runa som vi begge liker best, men hvem vet. Når hun kommer ut kan hun jo se ut som en Sofie.. ;-).. Så vi bestemmer oss ikke før vi har hilst på..

Skrevet

Navnet til lillesøster er allerede klart (99 % sikkert ihvertfall), men siden det er ganske sjeldent er det foreløpig litt hemlis;) Men kan ihvertfall si at det er et kort og enkelt norskt navn, som matcher storesøsters norrønne navn- begge ganske sjeldne og lite brukt idag, så ingen fare for at det blir to av dem i samme klasse tror jeg!

Skrevet

Her står det mellom Mathea, Eira eller Emma. Tenker vi venter til hun kommer før vi velger ett.

Skrevet

jo fine navn d, har ikke tenkt på jente navn enda har liksom brukt opp alle jente navn jeg har tenkt på. Eldsta har dobbelt navn fordi jeg har dobbelt navn men bruker d sjelden, de yngste heter michelle og isabelle så kanskje Danielle? har egentli ikke peiling har lyst på ending me elle slik som de minste da. men har da guttenavne klart da, spørs bare om jeg klare å få en gutt hehe

Skrevet

Hei

Jeg har ei jente fra før som heter Line. Venter ei jente til og hun skal hete Tilde.

Veldig førnøyd med navnene og synes de klinger godt sammen.

Skrevet

hei:) aner iikke hvem som spretter rundt i magen enda me listen med navn er allereder blitt milelang! skal ikke ta hele rukle her da men her er ett lite utdrag fra a4 siden hehehe:)

Marte

Bianca

Cassandra

Angelica

Hermine

Ariel

Sofie

Maren

Marielle

Sunniva

Viktoria

Maiken

Stine.....

Skrevet

UL i dag viste ei lita jente som skal få navnet Aila-Magdalena :)

Skrevet

Vår veslefrøken kommer antagelig til å hete Ada Christine... Men vi vil ikke fastsette det helt før fødselen, kanskje navnet ikke passer? Hvem vet hehe men, til da er det det vi kaller henne <3

Skrevet

Prinsessa skal mest sansynlig hete Yvonne Emilie..<3<3

Skrevet

Maaange fine navn her... Jenta i magen her heter Malin ;)

Skrevet

Vet ikke heller hvem som bor i magen min enda, men her en liten liste med noen av navnene vi har tenkt på:

JENTE:

-Maria

-Linnea

-Victoria (tydeligvis poppis nå ;))

GUTT:

-Marcus

-Linus

Hva synes dere? Vet at Maria er et veldig vanlig navn, men synes likevel det er vakkert og veldig klassisk =)

Skrevet

Skal ikke vite før fødselen om det blir gutt eller jente..

men noen av navnene vi har nå er;

Linnea

Alvilde

Vilja

Carmen

Gutt:

Liam

Noah

Jonathan(men ei venninne tok akkurat det :( )

Johannes

Skrevet

Rose-Marie

Nora-Lill

Linnea

Aksel

Edvart

Skrevet

Else Aurora dersom det blir jente =) Oppkalt etter min kjære mormor =)

Skrevet

Er ikke 100% sikker enda, men tror vi har en gutt i magen som da skal hete Storm.

Men vi har Tuva, Pernille og Tiril på lista skulle det bli en jente.

Skrevet

Vi heller mot Nora eller Tuva, men får vente å se til hun kommer ut for å se om det passer :)

Skrevet

Tror det er en Ariel i magen min :)

Skrevet

Om det blir jente skal hun hete Luna (tror vi) Men liker Emma også! Om det blir gutt, så blir det Elliot!

Skrevet

Martine her :)

Oppkalt etter morfaren (som nylig døde) og litt av meg. Kjekt når navnet betyr noe, eller står for noen som betyr noe <3

Skrevet

Mathilde:) har ei Eline fra før:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...