Gå til innhold

hva skal jentene deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å bestemme navn til babyen, så jeg lurer på hva jentebabyen deres skal hete=)

har en sønn med dobbelt navn fra før av, og lurer på om jente også skal ha det. Har tenkt på Charlotte eller Victoria hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Victoria er et fint navn!'

Jeg får også en jente og skal ha et utenlandsk navn. Står mellom disse navnene: Alisa, Ariela, Leona, Leanna og Serina. Hva syns dere?

Skrevet

Jeg elsker disse navnene, mye pga av de er sjedne i norge. det verste jeg vet er at annenhver unge heter det samme..(jobber i skolen) hehe ARIELA er min favoritt.. selv har jeg en sønn og en til på vei. Guttene mine heter Tino og snart Aiden :)

Skrevet

serina var et flott navn syns jeg! jenta mi skal hete Tuva, dette fordi jeg syns det er et veldig enkelt fint navn, og fordi Tuva har navnedag den dagen jeg å sambo kom i sammen.

Skrevet

Mest sannsynlig Julia + et navn fra mannen min sitt hjemland. Vi ville ha et enkelt fornavn, for vi har to veldig spesielle etternavn. Og så må vi ha et navn som fungerer greit internasjonalt pga slekta.

Jeg synes Victoria er ganske pent. Det er finere enn Charlotte etter min smak. Hva heter sønnen din da?

Skrevet

skal ha Thale Evina viss det blir jente:)

Skrevet

Min lille jente i magen heter Leah <3

Skrevet

Victoria er finere og mindre vanlig enn Charlotte, synes jeg.

Jenta vår skal hete Benedichte.

Skrevet

jeg heter selv Viktoria Benedikte, så om d blir ei jente så blir det mest sannsynlig Benedikte :)

Skrevet

synes Mathilde og Rikke er fint jeg da..er litt glad i det gode norske navnene. Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg får da.. :P

Skrevet

Jenta mi på 1 år heter Benedicte <3 i magen har jeg kansje en jente til og har tenkt mye på: Ada Sofie-Amelia-Amy-Alina

Skrevet

jeg har fra før av en jente som heter Victoria, og den lille i magen skal hete Elida Sophie:)

Skrevet

Jeg har 2 barn fra før, ei jente å en gutt, jenta mi heter Emilie, og gutten min Jonas, å det lille pikebarnet i magen min skal hete Thea, syns det passet så bra med de andre navna jeg har valgt til mine 2... :o)

Skrevet

Hvis vi får ei jente, skal hun hete Live, Tuva eller Ronja :)

Skrevet

Begge navnene er fine, mn liker Benedicte best jeg :) heh...

har en sønn som heter Marcus Elias,å jenta i magen skal hete Leah Celine :)

Skrevet

Noen alternativer i tilfelle det blir jente her i gården er:

Lindis, Freya, Synne, Leia, Antonie og Alida

Skrevet

tulla i magen min heter Kathleen etter min engelske mormor :) lurer bare på mellomnavnet nå....aurora....ellinor....noen andre forslag?? morro å se hva andre har til navn på de bittesmå prinsessene sine der inne :)

Skrevet

jenta i magen skal hete Sarah eller Linea....vurderte Angelica men min kusine har lagt beslag på det navnet=) pgså vurderte vi Isabel etter meg, men gutten vår heter mellomnavnet til mannen så da ble det litt mye om jenta fikk mitt mellomnavn...

jeg synes Victoria er finest ut av de to som du hadde=)

men ellers mange fine navn i lufta rundt omkring=D

Skrevet

Mange fine navn dere skal kalle døtrene deres=)

Ja liker Victoria veldig godt=) Må kanskje vente å se snuppøe før vi bestemmer oss=)

takk for mange svar=)

klemmer

Skrevet

huffa meg, skrev feil jeg... mente Victoria... leste noen andre hadde skrevet det..hehe

Skrevet

Jeg har ei jente fra før som heter Lykke. Hvis vi får en jente til denne gangen blir det kanskje Minken :) Liker litt spesielle navn jeg da :)

Skrevet

Charlotte og Victoria er begge fine navn :)

Jeg veit enda ikke hva jeg får denne gangen.. men blir det jente skal hun hete Isabella :)

Skrevet

Ylva tror vi.. men det er ikke helt hundre prosent bestemt enda:).

Skrevet

Hvis det blir jente så har vi tenkt på Vilde, synes det er så nydelig:)

Eller så synes jeg Madikken er så nydelig, glad i svenske navn, men det vil ikke samboeren ha, hehe:P

Skrevet

jenta mi skal hete Emma!! har ei til på 3 som heter amalie.. syntes det er fint med litt sukkersøte navn siden det er jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...