Gå til innhold

er det normalt for en 3.klassing å si dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min går i 1.klasse og har lært noen strofer av en fra 3.klasse. først kom han hjem og sa at han viste hva knulle betydde. og at man måtte knulle mamman sin for å få barn. så kom han hjem og fortalte at gutten i 3. klasse hadde sagt "fuck you bitch, jeg skal knulle mora di!!!" har gitt beskjed til læreren til sønen min, kan ikke være vanlig at de sier slik???

eller er det jeg som overreagerer???

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er dessverre vanlig, men det er ikke en grunn til å ikke ta det opp. Det er alltid noen unger som plukker opp møkk fra eldre barn, men det er mulig å plukke det av sine egne i hvert fall og gjøre det klart hva som er akseptert og ikke.

Skrevet

ja, jeg har gitt klar beskjed til min sønn at skil vil jeg IKKE høre HAN snakke!!! regnet med at de lærte nye "ord" på skolen, men syntes da dette var litt drøyt!!

HI

Skrevet

Det er nok ikke uvanlig, nei. Datteren min gikk før i en klasse der de hadde store problemer med disiplinen, og der det var masse stygg språkbruk. I en priode skrev lærerne ned det de hørte i løpet av en uke, og sendte det hjem til foreldrene så vi skulel få se hvilket nivå det lå på. Dette var 6-8-åringer (blandet klasse), og det var ord og uttrykk der som jeg aldri har tatt i min munn.

Skrevet

er det virkelig sååå ille????? uff, savner barnehagen jeg ;) hehehe

HI

Skrevet

det hørtes ut som noe en svart innvandrer ville sagt

Skrevet

Min datter går i femte klasse og er nok godt kjent med fleste ord og uttrykk. Ikke noe hun har lært av meg ihvertfall.

Skrevet

Så utrolig teit et svar 12:23. Hvorfor i alle dager skal det være automatisk at noe sånt kommer ifra en 'svart innvandrer', med dine ord?! Unger tar etter og utforsker språket, så det kunne lik så godt kommet ifra en norsk unge!

Skrevet

12.23: det er en lyslugget, blåøyd som har sagt dette gitt!

han hører ikke slik hjemme heller!!! uff!!! han lærer det før eller siden, men syntes det da ille at han bare er en førsteklasse-gutt og kan det! han sier det ikke, bare forteller det til meg når han sitter i bilen på vei hjem fra skolen. han veit fryktelig godt at slik snakker vi ikke hjemme hos oss!!!

HI

Skrevet

Bor på Grønlad og er vant med det bare :)

12.23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...