Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Nå har besteforeldre kjøpt tripptrappstol og trehjulssykkel. Det var det vi hadde tenkt til å kjøpe, så nå¨er jeg helt blank. Han trenger så klart klær til sommeren, men føler ikke at det blir helt riktig at vi skal gi klær i gave til han. hmmm Forslag?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Noen gøye uteleker? Sklie feks? Vi kjøpe veldig lite burdagsvaer til eldstemann de første 4 åra, fordi han har bursdag rett etter jul, og vi har STOOOR familie, og da blir det mange gaver! Så vi kjøpte heller noe gøy til han på sommeren. Lykke til
Slæsh84 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Vi har sakt til min søster og mor at vi ønsker oss ting som hun kan ha senere"vokse i".. (typisk gå på salget som er nå..) Så nå vet vi hun får vinterdress (str:98) til høst/vinteren.. Ellers har jeg sakt at vi ønsker penger for å kjøpe tripptrapp stol:) Ellers vet jeg ikke selv hva vi skal kjøpe,så jeg vil også gjerne ha forslag. (Her leier vi et rekkehus,så noe sklie ol blir det ikke nå..Venter til vi får vårt eget!)
tingeling78 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Vi kjøper alltid veldig lite selv til jul/bursdag, da hun får så mye av familien. Hun blir 2 nå og klarer uansett ikke å forstå mengder av gaver. Til 1 år dagen kjøpte vi sittesekk, 900 kr fra www.sprell.no, til jul stofftelt fra hansen og dysvik 300 kr. Teltet ser ut som et hus, finnes som seilskute for gutt. Begge deler har hun hatt stor glede av. Har hatt huset/teltet inne nå, men følger med teltplugg så man kan ha det i hagen. Lett å pakke sammen. Toys'r'us har plastsklier fra 500 kr. Ikke noe problem å få med seg ved flytting og kan evt ha inne også om man har god plass. Til bursdagen nå blir det eventyr "bukkene bruse" fra sprell. Det er en eske med alle figurene i tre, så kan man fortelle eventyret samtidig som man kan vise med figurene. Og hun får kjole. Hun har plutselig blitt så glad i kjoler og i den forstand hun kan uttrykke ønsker, vil jeg si at hun faktisk ønsker seg det. Min samboer kjøpe blinke-sko til henne her om dagen. Og da jeg så reaksjonen hennes, kunne det like gjerne vært en gave. Hun er kjempe stolt over skoene. Og Geox skoene blir stående hjemme. Samme med olebrum croc som hun plukket ned fra hyllen i butikken selv. Må ha de med seg overalt. Så for meg er det helt greit å gi klær/sko i gave. Ellers ville det for oss vært aktuelt med: puslespill uteleker bøker kjøkken (www.alveslottet.no gavetips for gutt) Et lite kjøkken, da vi ikke har plass til så mange store leker. Kjøkkenutstyr Duplo Dukkeklær musikk
tingeling78 Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Populære gaver som vi har fått er forresten Gyngehest Tavle på bein. Tavle på den ene siden og papirrull på den andre siden. Dukkevogn Little people Klosser Piano. (ekstremt populært hos snuppa, mindre populært hos mor;))
M by M Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Barna mine blir 5 0 2 år med 8 dager mellom til sommeren, så de skal få trampoline i år. I fjor fikk de en sånn stor plastsklie som de har mye glede av.
Noah 08. Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 Her får junior trehjulsykkel av mormor. Så da kjøper jeg ei sklie i hardplast for å ha på verandaen,tror den blir gøy:) Av venner ol har vi ønska tegnesaker og sommerklær (har mer enn nok av leker) Glerder oss på 2 årsdag neste uke!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2010 #9 Skrevet 25. april 2010 av meg skal han få lego,plastsklie som han kan ha ute å inne,sko å klær. av pappan sin skal han få cdspiller,lydbøker å noen cdèr med barnemusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå