Gå til innhold

Kjære rosene @-->-- ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har sett på meg tidligere og jeg er imponert over evnene dine ;-) Alldeles supert at du bruker av din egen tid til oss her inne, det gjelder forsåvidt alle som spår her inne ;-)

Du lurte på om jeg ville vite kjønn på barnet i magen i et av mine forrige innlegg - og det vil jeg veldig gjerne ;-) Så om du har mulighet, tid og ork lurte jeg på om du ville fortelle meg det :-) (Har selv jentefølelse, har gutt og jente fra før)

Termin 21.12.2010

Jeg født 20.12.1988

Ha en strålende helg og takk for all tiden din! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at folk slutter å spå her inne,da det fins mange utakknemlige folk.. Mange av dem sier ikke takk engang for at mann orker å bruke tid og krefter på å spå dem.. Jeg orker ikke lenger å vær her , Dere får ringe teletorget,

Skrevet

Enig med deg i at det finnes mange utakknemlig mennesker her inne, men føler ikke jeg er en av disse. Forstår godt at du trekker deg tilbake.

Har satt pris på tiden uansett i allefall, lykke til videre! :-)

Skrevet

Det som står over ,er ikke meg.Jeg signerer alltid jeg..

Men enig at det er mange utakknemlig her inne ja. Men heldigvis mange koslig jenter å da ;)

Skrevet

Ok, det var dårlig gjort av annie å svare på innlegget som ikke var tiltenkt henne. Men jeg forstår noe av det hun skriver; er mange utakknemlige her inne.

Jeg hadde satt stor pris på om du svarte på innlegget mitt, om du har tid rosene :-) Kjønn i magen - termin 21.12.10

Har gutt og jente fra før :-)

Skrevet

Hei igjen du..

Du får en liten prins ser det ut som.;) Ellers får du snart en spennede tlf samtale,eller brev ( spennende nyheter,som gjør deg happy).Det er et fint tilbud på vei til deg.Ta imot tilbudet,og kos deg.. Klem

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Du er nå 2 av 8 som ser gutt på meg (de resterende 6 ser jente), blir spennende og se ;-)

Håper du har rett ang. en spennende samtale/brev med positive nyheter - det er akkurat hva jeg trenger i disse dager ;-)

Igjen, tusen takk for tiden din :-)

Klem

Skrevet

Bare koslig,-- Fikk også jente følelse på dg,men jeg holde rmeg til gutt.Tror nok at du selv tror at det er jente,derfor jeg fikk opp litt jente føelse.Men får å vær 100 % sikker kan jeg jo alltid se på dg engang til om en uke eller 2..Ja,du får nyheter ..Og det kan skje fra nå og innen 3-4mnd..Det er nyheter av alle slags.Du vil få et fint tilbud...

Klem

Skrevet

Ja, jeg har en jentefølelse lik forrige gang - er bare magefølelsen som sier at det er jente. Blir spennende å se på ultralyd om vi er så heldige å få se like tydelig denne gangen som sist :-) Kommer uansett med tilbakemelding til dere alle når ultralyden er overstått i juli :-)

Håper også på et fin svangerskap lik det forrige da første svangerskap med gutten var tungt.

Gleder meg til nyhetene du ser :-)

Klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...