Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på vei hjem fra jobb i går, og fikk plutselig veldig ubehag på venstre side. Føltes litt som hold, men ikke helt det samme allikevel. Ble ganske vondt etterhvert som jeg gikk, men gav seg da jeg kom hjem noen minutter senere. Dvs. det sluttet med en gang jeg stoppet å gå.

Var det kynnere jeg følte? Er førstegangs så har ikke peiling på hvordan kynnere føles...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Jeg er 3. gangs og har kynnere hele tiden! Er 27 fullgåtte uker idag og begynner på min 28...

Hmm hvordan forklare kynnere... Til meg blir det ikke vondt, magen strammer seg, i noen sekunder og slipper taket... Det skal ikke være vondt... Det du kunne ha hatt er faktisk hold... Kynnere gir seg som regel når man rører på seg... :o)

Noen har også menslignende smerte når man har kynnere... Men som sagt skal de gi seg når man rører på seg :o)

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg er i uke 24, og sliter også med masse kynnere (4 gangs gravid)

På meg blir magen stram, og så kjenner jeg liksom det knyter seg i "mellomgulvet". Ikke vondt, men heller lettere ubehagelig og irriterende ;)

Skrevet

hei jeg var ute å gikk til butikken her om dagen og da fikk jeg det samme som du skriver, det stakk veldig og kjentes ut som hold men de var liksom ikke hold det var litt lenger ned.. Aner ikke hva det kan ha vært.

Opplevd det to-tre ganger, nesten så jeg ikke klarer å gå, må gå dritsakte og stoppe litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...