Gå til innhold

Da har jeg gått ut i "permisjon"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møte med jobben i dag, og de kunne ikke tilrettelegge jobben. Så da blir det ikke mer jobbing på meg fremover.

Lettet at jeg slipper å gå og kjede meg slik som sist, men kan jo bli kjedelig å gå hjemme så lenge også.

Jaja, får se positivt på det. Nå blir det rolige morgener med ungene og masse egentid:-) Dessuten er det jo sommer snart. Blir deilig å ha fri hele sommeren, så satser på fint vær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm....

Høres merkelig ut at de nekter å tilrettelegge nå som du er gravid!

Trodde man var pålagt å gjøre det jeg.

Hvor jobber du, og hvor langt er du på vei?

Har du sagt opp jobben da eller, siden du sier du har gått ut i "permisjon"?

* Biz

Skrevet

De MÅ faktiskt tilrettelegge..

Om man feks blir sykemeldt må jobben tilby tilrettelegging for deg. Dette gjelder jo også graviditet, ellers kan du jo faktiskt sykemelde deg ut svangerskapet og ha sykepenger.

Dummeste jeg har hørt.. Hvordan jobb er dette om jeg tørr spørre..

Jeg jobber som helsepersonell, tilogmed der kan de tilrettelegge :)

Skrevet

Jobber i industrien, og her er det ikke lett å tilrettelegge. Tunge løft og farlige stoff for babyen.

Får derfor penger gjennom nav. Har ikke sagt opp slik at det er sagt. Skal tilbake senere:-)

Skrevet

Aha, da er det jo litt andre regler kan jeg tenke meg. Men ikke noe kontorarbeid eller slike ting du heller kunne gjort ? Når jeg ble sykemeldt, fra BHG velogmerke, så kunne jeg sitte hjemme med permene til ungene, evt jobbe med en hjemmeside. Grei tilrettelegging selv om jeg nå sa opp til fordel til den andre jobben.

Men nå går det jo mot lyse tider, så det er jo ikke den værste tiden å være hjemmeværende på :)

Skrevet

Nei, hadde kontorarbeid en periode sist gang, men det var så utrolig lite å gjøre. Var så lei og gikk ut i perm da jeg var ca. 5 mnd. på vei.

Får ta en dag av gangen. Er kun 6+1 så er tidlig enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...