Gå til innhold

Jeg går inn i den syvende uke.

Stinaamor

Anbefalte innlegg

Jeg er fryktelig kvalm, tåle nesten ikke å røre på meg, for jeg har lyst å brekke meg.Jeg ligger nesten hele tiden i sengen, untatt når jeg må på do. Jeg har egentli ikke lyst på mat, men jeg får i meg litt kjekt, saftis, vann eller eple juice. Har hatt ondt i brystene en go stund nu., vil si siden egløsning, men d er bare blitt ondere:/

Jeg skal bite tennene sammen, før jeg har lenge ønsket meg et barn. ser frem til kvalmfrie dager:D

Fortsetter under...

er i samme båt...

100% sykemeldt

sengeliggende, og må serveres mat på senga for å få i meg mat....

kaster ikke opp heldigvis men bøtta står ved siden av meg

cola og vann, og ritz-kjeks/salt chips er en fin ting

har fått opplyst om at ingefær-tabletter skal være bra mot kvalmen. de selges på apotek eller helsekostbutikker. vet ikke om d er spesielt utformet for gravide eller generelt, men skal vist være veldig bra

seaband skal være bra oxo

Huff da.. jeg trur vel at jeg er i 7 uke (muligens 8'de) og jeg fant ut først for 2 dager siden at jeg er gravid.. men kan jo nå skjønne hvorfor jeg har vært pittelitt kvalm.. men ser jo at jeg er heldig som ikke er så sjuk at jeg må bli hjemme ..

Stå på jenter! Det går over.. og det er jo et lite mirakel :) <3

• 3 måneder senere...

Annonse

Heisann

Er også drit kvalm og kjempe trøtt, men skal nok på jobb til helgen :(

Jeg kasta bokstavelig talt i 5 måneder med hu elste jeg fikk, så jeg er ikke akkurat den som ser frem til uke 12 når det gjelder kvalme. Fortsetter det sånn kan jeg vel ha det like lenge, vis ikke enda lenger :(

Men håper vi alle slipper kvalmen snart :)

Lykke til og vi får prøve å nyte svagerskapet, og heller tenke på vær gang vi spyr el noe, at vi ikke er syke men vi har en skjønn spire som prøver å fortelle oss at den er der og alt er bra :)

Lykketil alle sammen :)

Hei :)

Vet akkurat hvordan du har det ja.. Men jeg har fått hjelp av ingefærrot.

Tar det så fort en kvalmebølge kommer og den tar ihvertfall toppen.

Vet ikke hvor mange uker jeg er jeg da hehe.. enter er jeg 5 eller så er jeg 8.

Men tiden får vise :)

ønsker deg masse lykke til ...

Til alle dere som sliter med kvalme!

Kjemp dere igjenom det, fikk beskjed med legen og jordmor at de med ekstrem kvalme, faktisk sjeldnere er utsatt for spontanabort eller ma. Får du derimot feber o.l so må du kontakte legen, men ellers så er det bare å bli sengeliggende med kvalme, og tenk på at babyen har det veldig bra så lenge du er kvalm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...