Gå til innhold

Jeg tror jeg har innbilt svangerskap!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager over termin og ikke snev av føding og spore.

Husbonden er sendt hjem fra jobben av en småkvalm vordende morfar som har hørt rykter om en ambulansefødsel her ute i går.

Har lært på 3 trimester at sex tre ganger i løpet av kort-kort tid tilsvarer 1 modningspille. Seriøst. Noen som gidder det da??

Kan det rett og slett være at det er fantomspark jeg har, og bare en særdeles oppblåst mage? Hard som en fotball, men vannet her er hardt også, visstnok. Sammenheng???

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Du er bare feit og forstyrra, ja. Og sparkene er bare den dårlige fordøyelsen din. Godt at du har gått i deg selv og innsett det. Nå kan du ta deg en tur rundt i bygda og gjøre avlat.

Gjest amandine
Skrevet

Symp symp symp, jeg gikk 17 dager over termin med siste knott, på den siste overtidskontrollen satt jeg på venterommet og storgråt og var bare helt på felgen da en velmenende sykehusdame kom bort for å trøste og spurte med pusestemme om det var førstemann? Nei for pokker det er nummer 3 og jeg vil ha ham uuut!!!

Jeg ble strippet mange ganger, vasket vinduer og gikk på turer, hadde sex og prøvde virkelig alt. Det eneste som hjalp var å ta tiden til hjelp. Lykke til og god helg;)

Skrevet

17 dager????? Er det LOV? Jeg har fått min første overtidskontrolltime neste fredag, og har virkelig sett for meg at det var da jeg skulle bli satt i gang!! Eller noe i den dur. Ungen blir jo stor som et fjell (forutsatt at det ER en unge og ikke tung luft i magen), og skal jo UT også!!

Denne gangen gidder jeg ikke å vaske gulv og flytte bildekk, gidder ikke å ha sex med mannen, gidder ikke å gjøre en dritt. Guttene får ikke plass på fanget engang, men ligger sånn lett henslengt over magen med hodet på de enorme puppene jeg har dyrket meg.

Ta tiden til hjelp ja. Det var det, da. Skal plante hekk i helgen. Tipper det gjør susen.

Gjest amandine
Skrevet

Er vel ikke helt etter planen med 17 dager, jeg skulle ha vært satt i gang men alt så ok ut og det var smekk fullt på føden.. Men laaange dager! Ønsker deg alt godt!

Skrevet

Søskensjalusi kan brukes til din fordel!

Planlegg å gjøre noe kjekt med de vordene storebrødrene slik at lillesøster blir såå sjalu at hun bare MÅ komme ut for å ødelegge...

Funka her i allefall. Den dagen jeg og storesøster skulle ha sammen så våknet jeg med kynnere som gikk over i rier ila dagen (bare at jeg fortrengte dem og gikk på museum og kafé som planlagt... bilkjøring med rier frarådes på det sterkeste!).

Skrevet

Mitt beste tips (om en som ble gravid på første forsøk og fikk babyen fem dager før termin i det hele tatt har lov til å tipse) vil jeg si:

-Gjør noe som innebærer at du rett og slett IKKE kan begynne å føde fordi det blir ekstremt upassende.

Da skal du se at hun kommer.

Skrevet

Ah! Som å tenne en røyk på bussholdeplassen, så kommer bussen med en gang? Bortsett fra at jeg ikke røyker og det er ikke busser her.

Kanskje jeg skal reise på Ustaoset i helgen!!!? Er meldt skikkelig drittvær og alle ambulansefly står pga islandsrøyken. Må evt føde på geilo.

Ah. Kanskje jeg gjør det?? For da KAN jeg jo ikke føde. Hvem vil føde på Geilo???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...