SagflisiHåret Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Eller noe annet? Brystbetennelse? Jeg fullammer. Det har vært sånn i 2 dager.
Gjest eelis+kian Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Det er ikke brystbetennelse, hehehe. Men det kan være sopp. I så fall må du til lege. Jeg var selv plaget med intens kløe på brystvortene. Verken lege eller hs klarte helt å skjønne hva det kom av, men jeg fikk resept på en soppsalve. Jeg brukte den i vel en uke, uten at det ble bedre. Etter hvert gikk det over av seg selv, men det tok ganske lang tid, og det mørke rundt brystvortene har forandret utseende totalt. Det var egentlig ganske merkelig.
Vannmann35 Skrevet 17. april 2010 #3 Skrevet 17. april 2010 Jeg hadde soppinnfeksjon på brystene, som følge av at vesla hadde trøske. Dersom det er sopp så blir brystvortene bringebærrøde, de klør og når du ammer så kjennes det som om noen drar en ståltråd gjennom puppen - det er veldig vondt! Er det slik er det bare å kjøre på med Canesten - da blir det bra etter et par dager :-)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 ring helsesøster så ordner hun resept på noe du kan smøre i munnen på baby og på brystvortene. Fungerte kjempebra for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå