Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 Da har vi handlet inn årskonsumet for alt av vaskemidler på ICA. Kjekt når de en gang i året har 40% rabatt på alt av vaskeprodukter fra LiIlleborg, og da gjør vi storhandelen. Penger spart er penger tjent! :-)
Gjest sug lut Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Jøss, det må jeg si. Bare av nysgjerrighet, hvor mye trenger man på et år? Det har jeg aldri telt opp, nemlig. Du må ha god lagerplass, da? Hva er planen for de 3000 du har spart? Noe morsomt?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Hmmm, det er nesten 400 kr i mnd på vaskemidler, høres utrolig mye ut synes nå jeg!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Du må jo ha vaskemani om du bruker SÅ mye penger på vasketing. Eller var vaskepulver til oppvaskmaskin og klær medberegnet?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Har du sjekka de prisene opp mot felleskjøpets priser?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Synes ikke det høres mye ut i det hele tatt, jeg. Man trenger: vaskemidler til klær; farget, hvitt, ull og skyllemiddel, gulvvask, bad: Jif og WC-rens, kjøkken; Jif, Salo, maskintabletter, klorin, avløpsrens. Avhengig av størrelse på bolig og medlemmer i husholdningen, er det ikke umulig at man bruker 4-500 kroner pr mnd på slike produkter.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Det er mengder, for å si det slik. To voksne og tre barn genererer en del vask. Lagerplass har vi heldigvis godt om. Pengene spart på slik handel, settes inn på feirekontoen. ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Ja, det er medberegnet. Ingen vaskemani her i gården! ;o)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Nei, det er ingen slik butikk i nærheten. )
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 Felleskjøpet er ikke noe billigere. De har store esker/flasker, men prisen f.eks pr vask er ikke noe mindre:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Gjrode akkurat det samme forrige uke og denne uken på Coop jeg! Forrife uke hadde Coop 40% på alt av tøyvaskemidler, denne uken er det 40% på alt av vaskeprodukter ellers!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 nei djizzes dette syne sjeg var rart, vi er også to voknse og tre barn, og vi bruker ikke 400 i mnd gj,snittlig på vaskemidler, vi bruker neutral vaskemiddel til klær, og skyllemiddel i samme merke. Zalo funker til det mest, og salmiakk og grønnsåpe. Jaja da skal jeg vel heller juble fordi jeg sikkert sparer 7000 i året fordi jeg ikke trenger diverse såper til alt mulig rart. og her i huset er det vaskedilla og shinet hver dag
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Bruker man virkelig så mye på vaskemidler i året.. Tror jeg må regne på det bare for moro skyld. Vaskemidler er dyrt. Her i huset går det enormt mye Milo, maskinoppvaskmiddel og Jif baderomsspray. Og selvfølgelig vanlig pulver til vaskemaskinen. Og jeg er ingen rengjørings-nazi... Har jo sett at vi sparer mye på f.eks kjøpe maskinoppvaskmiddel i storpakning på Rema i stedet for på andre butikker. Tror jammen meg jeg skal skrive opp hvor mye vi bruker på vaskemiddel på en mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå