Gå til innhold

Panikk!!! Mensen kommer ikke!!! (går på Yasmine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, fjerde dagen på sukkerpilla uten antydning til mensen. Har hatt to perjoder hvor jeg har hoppet over sukkerpillene men fått en liten blødning på et par dager alikevel. Jentaa vår er fire mnd og jeg er IKKE klar til og bli gravid igjen så fort. Føler meg helt ullen i hode nå kjenner jeg. Det verste er at mannen har sakt: Nå oppfører du deg akkurat som når du var i første tri. (Litt på tuppa, gråter lett og tåler lite motgang) Men, er veldig sliten. Har en mage og tarm sykdom (Morbus Chron) som har satt i full gang så sliter med mye smerter og mye ubehag. Var meningen jeg skulle begynne på cellgift igjen (litt lettere variant en den kreft pasienter får, kan sette sprøyter selv) men er jeg gravid kan jeg bare glemme det. Og en gylden regel er at den formen du er i når du blir gravid er det som kommer til og bli gjeldene i svangerskapet! Uff, jeg brekker meg for og si det sånn...

Håper på at plutselig den kommer og at krisen kan avblåses, og føler meg ikke gravid selv. (Ingen andre symptomer) Vi ønsket og vente noen år med søsken for og få tid til tuppelura først.

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Noen som vet om mensen kan utebli av andre grunner når du går på Yasmine? Er tredje mnd jeg går på den nå. (ammer ikke) Er det et barn på vei blir det tatt i mot altså, er ikke det. Men passer veldig dårlig om det skjer.

Har alldri ventet så på noe jeg vanligvis gjør alt for og unngå! Hater jo mensen sterkt. Nå tror jeg tårene mine hadde kommet om jeg hadde fått den. :o)

God helg til alle på småtroll 0-1. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går også på Yasmin og kan gå opptil 5 dager før jeg får mensen. Fikk litt smånoia de første mnd men nå får jeg ingen panikk. Det går sikkert bra;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...