MiraculixGRAVID Skrevet 16. april 2010 #1 Skrevet 16. april 2010 ..tviler på at jeg er gravid siden vi ikke fikk hatt sex før tre dager etter positiv el-test. Samtidig så venter jeg på å starte med pergotime kur denne syklus, så kjenner jeg virkelig skulle ønske tr kunne vært presis slik at vi får satt igang.. Aaahhhh, blir helt feil ift UL med pergo`n dag 13 om ikke tr kommer idag, har i utgangspunktet for tidlig UL (dag 10) så blir det enda tidligere så ser vi vel ikke noe som helst. Fikk ikke annledning til å bytte time heller... Fader assa, TR BARE KOM!!!!!!
Julie_82 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 El-tester er positive opptil flere dager før el, så ikke se helt bort ifra at du er gravid:)
MiraculixGRAVID Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Aa, ja - men tør nesten ikke håpe på det :-) Kun hatt sex tre ganger denne pp, så vært meget lite fart.. :-) Men kan jo alltids tenkes. Har ingen følelse på at mensen kommer idag iallefall, pleier å våkne med mensen omtrent hver gang. Men så var den jo tre dager forsinket nå sist pp da, så kan vel tenkes at det blir forsinket nå også. Har en svak murring, så vi får se om den kommer eller ikke :-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Hadde tenkt å skrive akkurat den samme overskriften, men da henger jeg meg bare på istedenfor... =) Kjenner liksom det er noe murringer, men slik har jeg hatt det før TR hver gang - var litt småugge i går kveld og kjenner at jeg er det nå også...men kan jo være at jeg brygger på noe. Sitter og fryser! Hvor lang syklus har du? Jeg trodde jeg hadde 28 dagers syklus, men sist gang hadde jeg 27... Har en sønn fra før og en graviditetstest slo ikke ut før etter 4 dager etter ikm... Vil ikke håpe på noe, så TR BARE KOM!!!!
MiraculixGRAVID Skrevet 16. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg har 35 dagers syklus jeg da, så laange..! Dermed myye ventetid. Har egentlig ikke tenkt så mye over å bli gravid denne pp, siden jeg visst vi skulle starte med pergotime denne syklusen, så har igrunn bare tenkt på det! Men har jo liggi litt i bakhodet (har jo el-testet:-) Sist pp trodde jeg kaskje det var noe på gang, hadde fin klaff på el, masse stikkninger osv, men fikk tr tre dager på overtid :-/ Tror jeg "kjente etter" veldig mye også den pp da, var lissom sikker på at den satt. Denne pp har jeg ikke kjent etter noe som helst, hadde ømme bryster ett par dager, men det tror jeg var at jeg gikk litt for barkledd i "sommerværet" ;-) Får noen ganger ømme bryster om jeg går for tynnkledd. Jeg ble jo litt usikker jeg nå da, siden jeg egentlig bare har ventet (og nesten gledet) meg til tr kommer, så jeg kan begynne med kuren snart. Men da kommer den jo selfølgelig ikke på tiden..! Tok en el-test (har ikke grav.test) og den slo faktisk ganske sterkt ut. Men tror ikke den er positiv, er liksom hakket under å være like sterke. Ellers når jeg tar el-test så blir jo streken myye sterkere enn den andre. Nei, siuer som deg - vil ikke håpe - så tr kan bare komme :.-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Spennende det her! =) ....men nå tror jeg at jeg skal logge ut og tenke på alt annet! Har alenehelg med sønnen min og skal kose meg masse! Tvi tvi!
..snøklokke.. Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 Lykke til Miraculix! Jeg krysser fingrene for at du kommer over til 1 tri om et par dager:)
MiraculixGRAVID Skrevet 16. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2010 Takk for det :-) Vi får vente å se, og nyte helgen :-) Ingenting hadde vært bedre enn å hoppe over på 1.tri nå, ventet lenge!! :-)
MiraculixGRAVID Skrevet 17. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2010 Da er det en dag på overtid, har hatt en del murringer som kommer og går idag, men ikke de skikkelige krampene. Måtte jo prøve litt "tappe-tafsing" jeg da, for å sjekke tilstanden oppi der (sorry ekle detaljer) men den ikke hard og lukket som den skal være ved graviditet? Så da kommer vel tanta snart da. Skulle ønske den bare kunne kommet assa.....
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 vel,det me tappen, sist jag var gravid så viste jeg d før positiv gravitest,jeg var kvalm fra egge festa seg,puppene ble digre me engang egget festet seg,men det som gjorde meg helt sikker var positiv eltest og da jeg tok på tappen var den myk,men litt hard "inni" å plugget igjen, men det er ikke sånn hos alle..du får vente å se..håper du er gravid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå