Gå til innhold

MELK RULER!!!!!:)))))))))))))))))))))

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi:)

kunne drukket melk hele døgnet jeg nå....fytti så godt det smaker nå...? beste tørstedrikken jeg får for øyeblikket er altså lettmelk:)koser meg med en "halvliter" på kvelden og daim sjokolade hehe:)

så sånn var det:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe hørtes kos ut ...har ingen ting jeg er dilla på jeg ,,,men i forrige sv skap var det vanilje is og jorbær (friske bær ....)namnam....her er det kvalme som teller og sea band ...

Skrevet

uff det hørtes ikke koselig ut med den kvalmen....den som jeg har bekymret meg over ikke å ha....tror ejg bare skal prise meg lykkelig ja...

har hatt så mange perioder med forskjellige diller...pistasjis med sjokoladebiter,frosen skogsbær,sure føtter,smågodt,maxboller og pærer...nå altså melk...:)

lagt på meg 4 kg alleredei min 12 uke....

Skrevet

hvilke kjønn sier kjerringrådende at dette skal tyde på da???:)pluss ingen og lite symptomer ellers.....

Skrevet

jepp enig!!! :-) og med O'boy smaker det enda litt bedre :-))))

Har hørt at sjokomelk kan tyde på en gutt.... men vanlig melk har jeg ikke hørt noe om :-)

Skrevet

har ihvertfall en veldig guttefølelse..faktisk så sterk følelse at jeg tror faktisk jeg blir litt sånn "hah sier du det???:D" hvis ul viser jente..men ehr er det ett fett hva det blir...har gutt far før og bare vi får ett friskt barn som vi har lengtet sånn etter så kna det vøre det samme..

meen snodig den sterke magefølelsen..og ikke minst hvor den kommer fra??:)

Skrevet

Jeg har alltid elsket melk, må ha fllere glass daglig, men etter jeg ble gravid har melken ikke smakt noe godt. Den er blitt søt, og vond i smaken ... Det er litt kjedelig ...

Har fått dilla på fisk jeg :)

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmm, brødskive med nugatti med iskald melk til er nammis :-) Har også få lyst på pålegg som jeg ikke har spist på mange år, som kaviar feks. :-)

Skrevet

Hadde dilla på melk når jeg gikk med Dattera.. Og bananer, kunne sluke det uten problem.. Fikk beskjed av legen da at "kikk" på melk og bananer kan tyde på kalsium mangel fordi babyen tar opp så mye av dette fra moren.. Merket da at jeg fikk masse kramper i leggene hvis jeg kuttet ut melk og bananer, men krampene forsvant så fort jeg startet med kalsium tabletter, det samme gjorde kikket etter dette også..

Skrevet

Syns også iskaldt lettmelk er godt. Nå er jeg i 11+5, men har ikke fått dilla på noka. Formen er kjempe bra, ingen kvalme eller dårlig form:) Og det priser jeg lykkelig for.

Lykke til i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...