Gå til innhold

kjole til 4000-5000,- hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å bruke 4-5000 kr på en kjole til 2 brylluper man skal på til sommeren + "horserace" i England.. Der man kler seg veldig fint...?

Fant en nyydelig Boss kjole idag i blått..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig :) Så lenge du har råd til det, så :)

Skrevet

Hvis det ikke går utover dagliglivet på noe vis er det ikke noe galt i det.

Skrevet

Dersom du har råd til det, så :)

Skrevet

Den er nyyydelig :) Ja og kjæresten min har sagt han skal betale litt for den også:) Ikke at vi ikke har råd, men prøver å være "fornuftig".. Prøvde kjolen med par marc jacobs sko.. men det får vente;)

Skrevet

Hvor du fant kjolen; eventuelt nettbutikk? Er selv på utgikk etter fine kjoler.

Hvis du føler at du har råd til det, så gjør det.

Skrevet

Synes kjolen så ganske enkel ut til at jeg ville brukt 4-5000 på den. Så du betaler nok bare for merke!

Skrevet

Da ville jeg sagt at det er det jeg får i måneden..

Skrevet

Hvis du har råd og synes kjolen er pen og av god kvalitet er det jo greit (og ikke minst hvis den kler deg da ... på meg hadde en slik kjole sett latterlig ut, he he).

Skrevet

Den kjolen på linken var i korteste laget for ett bryllup.

Skrevet

Kjolen er laget av 77% lin og 23% silke.

Skulle jeg kjøpt en så dyr kjole skulle den vært i 100% silke.

Har du sett på kjolene til traffic people? De er flotte og max 1800 for en silkekjole.

Skrevet

måtte kikke på linken: nydelig kjole!

Skrevet

Jammen meg like greit at det ikke er så mye silke i den,for silke er noe forbanna dritt for å være helt ærlig...særlig hvis man søler ting på den..kommer selvfølgelig ann på hva da..men.

Dessuten enkel kjole eller ikke når det er et merkeplagg,til 4.000-5.000 så er det bare merket man betaler for uansett.

Har god erfaring ang f.eks renserier og jeg har ikke tall på de gangene det kom kunder med en såå dyr kjole de hadde brukt 1 el 2 ganger og hadde sølt noe på den som var sinnsykt hælvete å få vekk...tipper de syns det var kjipt å ha brukt så mye penger på en kjole da.

Nå er jeg sikkert gledesdreper her,men det får bare være....

Men for all del,hvis du har råd til det så får du bare gjøre det,det hadde aldri vært meg da.

Skrevet

Det har jeg gjort selv så jeg ser ingenting galt i det :)

Kjøpte en ferskenfarget DKNY kjole for sikkert 5 år siden og den er like fin enda.

Den kjolen du hadde sett på var nydelig, at den er enkel synes jeg bare er et stort + for da går den ikke så fort av mote.

Kanskje litt kort til et bryllup men...

Skrevet

Lekker kjole, men den er for kort i et bryllup.

Skrevet

Den er ikke for kort i et bryllup syns jeg da. Kjempelekker kjole - og har du råd til det..så for all del!

Skrevet

Kommer an på inntekt/prioriteringer! Jeg har alltid prioriter dyre klær, og spiste helle knekkebrød og nudler da jeg var student. Nå har jeg heldigvis råd til både mat og klær, og synes prisen er helt fin. Synes kjloen var kjempefin. Og nei, man betaler ikke bare for et merke eller et stoff. En dyr kjole har nesten bestandig bedre sømmer/bedre snitt enn en billig en.

Skrevet

Så lenge man har råd, synes jeg det er helt greit å bruke hva man vil på en kjole! Eller veske, ellere sko. Alt avhenger av inntekt og utgifter. Hvis du må forsake noe viktig for å få råd, er det etter min oppfatning ikke riktig å bruke så mye penger på ett plagg.

Skrevet

Ja, hvis den er nyyyydelig, så kjøp den. det er ikke SÅ lett å finne fine kjeoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...