jente08 + spire i magen<3 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Da fikk vi positiv test, og er sååå fornøyde:) Vi har ei jente fra før, som kommer til å bli storesøster rundt den tiden hun fyller 2 år:) Ser så utrolig fram til å få to tette, og all gleden de vil ha av hverandre:) Nå er jeg bare 6 uker på vei da, men klarer nesten ikke å tenke på annet akkurat nå=) Flere som venter to tette her?
Multebæra Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Ja her blir det 19 mnd i mellom. Er nr 3 som kommer. Ganske skremmende i grunn. Mannen svever på en rosa sky og gleder seg vilt. Hehe, jeg bekymrer meg for alt. Jaja, bare vent sier jeg til han. Er ikke så lenge til vi står på kjøpesenteret med 3 overtrøtte barn som krever oppmerksomhet i fra oss i det vi prøver febrilsk å få med oss alt vi har på handlelisten. Det jeg er mest spent på er morgenene da vi har et skolebarn, mannen er på jobb før vi står opp, så jeg skal hanskes med to småbarn samtidig som jeg skal få avgårde eldste på skolen. Dette er både spennende og skremmende Gratulerer med graviditeten
LillefamilieBsittgullnr2 Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Heeei hei =))) akkurat samme som hos dere =)))vi har hatt en sa i januar så nå krysser vi fingrer =)))er 6 uker her og =))
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Hurra! og gratulerer så mye! Har selv en prinsesse som blir to i september som forhåpentligvis blir storesøster i november! Vi gleder oss massevis! Blir spennede og følges videre i svangerskapet Lykke til! Mange klemmer!
Tøvsjura Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Dette er mitt tredje barn. Fant ut i går at jeg er gravid, er 5 uker på vei og kjenner meg litt igjen i det du beskriver; klarer ikke å tenke på mye annet, vil at tiden skal gå fortere osv ;-) Min yngste er født i januar 09 og jeg har termin med nr 3 i desember så det blir jo under 2 år mellom disse to. Er ca 2,5 år mellom nr 1 og nr 2 og de leker fint sammen :-)
..snøklokke.. Skrevet 16. april 2010 #6 Skrevet 16. april 2010 Gratulerer så mye! Det var kjekt å høre.. Vi har to tette fra før, det er to år mellom guttene våre, og de har mye glede av hverandre! Dere kan se frem til mye gleder, men også mange krangler;) Nå venter vi nr 3, med litt større aldersforskjell.
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2010 Ja dette blir kjempe spennende:) Morsomt å se at det er så mange her med flere tette:) Det blir nok helt sikkert slitsomt til tider, men det skal vi nok få til:) Hvordan har deres 2-åringer reagert på å få ett lite søsken i hus da? Er veldig spent på hvordan snuppa her kommer til å ta det.. om det blir mye sjalusi eller om det blir aksept for det med en gang, om hun får omsorgsfølelse og vil passe på osv osv.. Ser så utrolig fram til det her:) Sist jeg gikk gravid så fant jeg det ikke ut før jeg var 9 uker på vei, så jeg syns tiden går såååå sakte nå.. har bare lyst til å fortelle det til alle, men samboer vil at vi skal vente til 1. trimester er over, og alt er litt tryggere..Hvor tidlig forteller dere? jeg for min del kunne egentlig tenkt meg å fortalt det til foreldre og evt. søsken allerede nå.. tenker at om ulykken skulle være ute, så er det også noen som vet om det, og som kan være støttende og prate om det..Men synes nesten at jeg må akseptere ønsket hans, vil ikke gå bak ryggen hans å fortelle det når han ikke ønsker det da:)
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 16. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2010 Når har dere termin da? Vi har 11. desember =) Leit å høre at dere hadde sa i januar, krysser fingrene for at det sitter denne gangen:)
Elin1980 Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg er 11 uker på vei og venter mitt andre troll i november. Det blir 18 mnd mellom mine Gleder meg masse!!
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer, så morro:) Vi har termin 11.des. Og den blivende storesøster blir 2 år på januar! Blir spennende og morro med to tette:) Dette blir nr.3 hos oss da, eldste går i småskolen.. Ser for meg noen hektiske morgener med 2 små, samtidig som eldste skal opp på skolen ja:)
jente08 + spire i magen<3 Skrevet 17. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. april 2010 Takk takk, gratulerer til dere også Så morsomt da, vi har også termin 11 desember, og her blir blivende storesøster 2 år dagen før, hehe:) Ja veldig morro med to tette, ser masse fordeler med det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå