Gå til innhold

Emmaljunga scooter el simo reisetrille?

Anbefalte innlegg

er så usikker på kjøp av vogn, noen som kan hjelpe?:)

Har en sønn på 2,5år å har lyst på en enklere å mindre vogn enn den digre simo combivogna. synes han begynner og bli for stor til den vogna å han er ganske lang for alderen så bena henger utafor fotstativet på combivogna. trenger en litt lengere å enklere vogn.

Nå har de så fint tilbud på simo reisetrille med regntrekk, fottrekk, myggnett, parasoll å veske for 1999kr, men er litt usikker på om vogna er god å trille å at den blir å passe for min lange 2,5åring...

det står alså mellom simo reisetrille og emmaljunga scooter..

emmaljunga scooter koster bare 500kr mer, men den virker litt lengere(større) slik at den blir kanskje å passe bdre for mitt barn.?? noen som har erfaring? samtidig ser jeg ett testresultat fra 2009 forbrukerrådet, hvor vogna kom dårligst ut av testen av sikkerhetsmessige årsaker...hr tenkt å kjøpe 2010mod å lurer på om den er mer sikker i bruk??

noen som hr erfaring med vognene?? blir glad for svar:)

Fortsetter under...

På Simo sine sider ser jeg at reisetrilla har 91 cm liggelengde, altså 1 cm kortere enn kombi.

Emmaljunga sccoter har 1 m liggelengde.

Jeg har nettopp kjøpt Sccoter selv, og er så langt fornøyd med den, men min gutt er bare 15 mnd.

Nå er det jo gjort en del endringer på 2010 mod. Så er godt mulig de har tatt testen i betraktning og forbedret det sikkerhetsmessige. Nå husker jeg ikke helt hva feilene var, men mener at det var noe med klemfare, eller? I såfall har tanken streifet meg, for når man skal legge sammen vognen, kan det være fort gjort å få en finger i mellom der man løfter opp for å slå den sammen. Men tror det skal noe til for et barn å få det til.

Hei!

Jeg har scooter 2.0 (2010 mod) til min snart 2åring, som forsovit er veldig stor for alderen, og han har god plass. Vogna er kjempelett å kjøre og handlekurven under er myye større enn på de "gamle" scooterne.

Jeg betalte 2999kr for vogna, da fulgte både fotpose og regntrekk med.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...