♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Når legger deres babyer seg, og når står de opp? Her har lillmann begynt å sove hele natta uten mat, men legger seg en time seinere enn han gjorde før. Legger seg 20-20:30 og sover til ca. 6:30.
Gjest eelis+kian Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Heldig du! Min la seg 19.30 og sto opp 08.00. Men han var våken for pupp maaaange ganger per natt. Sånn er det enda, han er 6 mnd. Men nå går vi igang med nattavvenning, etter at han sov 11 timer uten å våkne i natt :-D
abella Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Han legger seg 19.30 og våkner 07.00-07.30. Knerten sov også hele natta gjennom i natt uten mat, det har også hendt før. Da blir det ca 13 timer mellom måltidene hans, men våkner ikke noe tidligere allikevel. Men tror ikke det kommer til å bli en vane riktig enda, hvis han våkner igjen i natt får han mat. Får 4 måltider på dagtid. 1,5 porsjon fast føde og resten melk. Hvis han sover veldig kort på natta kan du kanskje kutte ned på dagsøvnen hans i stedet?
elma82 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Dere er heldige! Her legger småen seg ca 19 (av og til før, han er som regel steintrøtt), og står opp ca 08. Men da våkner han ganske mange ganger i løpet av natta, i natt var det fem, i går natt "bare" tre...
elma82 Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Glemte å si at han ikke får mat hver gang han våkner, blir som regel før jeg legger meg 22, 02 og 06. Han hadde sikkert hatt lyst på, men synes han må greie seg ei stund uten. Og når han får mat er det ikke så mye han spiser alltid heller, så våkner nok mest av gammel vane, ev tenner som jeg tror er på gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå