Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg er en stor jente, og sist jeg satt på et fly så husker jeg at det faktisk ikke var så mye igjen å gå på, Jeg skal til syden om et par mnd og jege r større nå enn jeg var da ( Jeg er rett og slett skikkelig redd for at det ikke passer, herregud så flaut. Hva skjer da? Dette er noe jeg virkelig gruer meg til, og det er vanskelig og følsomt for meg, så vær så snill og kom med seriøse svar.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 De har utvidelsesbelter. Du kan be om dette på en diskret måte, eller de vil komme med en slik utvidelse om de går sjekkrunden og du ikke er fastspent.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg satt ved siden av en veldig stor dame på et litefly i usa engang, hun hadde puffet beltet ned på et vis, og hadde det over lårene. Magen hang da utenfor. Husker jeg lurte på hvordan hun klarte å presse seg ned i setet, men hun hadde det og lirket med beltet. Hvis det ikke går vil jeg tro du ikke kan fly:/
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Da ordner det seg sikkert:))) God tur!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Be om et "ekstrabelte". Så kan du jo ligge litt i hardtrening frem til du skal reise, om du har muligheten, da. Så slipper du kanskje å be om utvidelsesbelte :-) Lykke til, og god tur!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 De har ekstrabelter som noen skriver her og det går HELT fint! jeg er også stor..og på noen fly må jeg ha ekstra belte.. men ikke alle! så det er ikke sikkert du trenger det... men om du gjør det så bare spør du når de går runden sin og sjekker.. det er sånn belte som de bruker å feste babyselen med tror jeg... går helt fint! jeg har ikke opplevd noe negativt med å spørre om dette. Dersom du skal fly til syden er det ikke behagelig å sitte med så stramt belte over lang tid heller. Svelg stoltheten og bare spør dem. Riktig god tur!!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 jeg har med meg en liten gutt som ikke har eget sete, så jeg må jo ha sånt belte til han uansett....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Da må du ha to...ett til deg og et til han...men da er det jo lett å være diskre liksom! ingen som trenger å skjønne at du trenger et ekstra.. utenom de som henter det for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Det har jeg faktisk ikke tenkt på før. Takk. Enda en ting å grue seg til. Sist syns jeg setet var veldig trangt, men fikk på beltet. Jeg er mer redd for å ikke klare å skvise rumpa mi ned i setet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Hva med å ta tak i problemet i din egen ende? Legg om kostholdet ditt til et noe mer normalt et, vær flink jente og gå en tur på kvelden før du legger deg, ikke kjøp sjoko og snop og tomme karbohydrater ... hva slags forbilde ønsker du å være for barna dine egentlig? I løpet av to måneder klarer du fint å ta av 6 - 10 kg. Og hvis du er gravid, så kan du fint lære deg å spise normale mengder mat for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå