Ksenia & Anjem Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 victoria!!!!!!!!!!!!!!!!!! biiatchhhhh!!!! erre mulig???
kanutteogkruttet Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 ble forbanna jeg nå ja, makan til falskt menneske har jeg aldri sett! !!!! Håper hun ryker på hodet ut fort som f**** Men det går vel ikke når hun har surret alle karene rundt lillefingeren
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Enig i det!! Håper guttene begynner å forstå litt hvordan hun er, når hun kliner med Emil i mandagens episode
Kystrøya Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Utrolig tafatte mannfolk der inne, som ligger som siklende hunder og venter på at hun skal si hopp. Hun må ha en ufattelig sjarm siden de alle har lagd avtaler sammen med henne. Håper virkelig de endelig skjønner hvordan ståa er når hun kliner med Emil.
mozell Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Jeg ble litt overengasjert i løpet av denne episoden, hehe. Men jeg stemmer i med resten av dere, og håper inderlig Victoria ryker neste gang jentene skal til pers. Og så jeg som likte Stian da. For en dust. (Duster hele gjengen med siklende guttevalper der inne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå