Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Kaster dere opp lr er dere bare kvalm? Er dere sykmeldt?
*herlig* Fødeklar! <3 Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hei hei...jeg er bare kvalm som regel heele dagen og sliter med mat inntaket,må spise oftere enn en nyfødt beibi..kommer nok ikke og bli sykemeldt pga det siden det er så bølgete... har kjøpt meg sånne magnet-armbånd,andre dagen jeg går med de no,og er foreløpig ikke kvalm jiiippi =) verdt og prøve
Mamma`N Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 jeg er sykt kvalm...klarer ikke fungere. har kokt med te på ingefærrot har kjept meg sea band( sånne armbånd) men så.... var jeg hos en naturterapaut. hun satte nåler( der hvor det er trygt) satte en sugekopp ved galleblæra... og vips jeg er blitt nesten helt bra... og at jeg spiser mariekjeks før jeg står opp av senga:) Lykke til....forferdelig å ha det sånn
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 17. april 2010 #4 Skrevet 17. april 2010 våknet i natt at jeg var kjempe kvalm. Den kvalmen har fortsatt utover dagen ! Sitter her med en banan og eple juice. Skal motivere meg selv til å vaske her hjemme nå !!! frister mer å legge seg litt =)) hiihi
November-mamma-86 Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Er kvalm store deler av dagen, kaster opp omtrent hver morgen. I dag toppet det seg med oppkast 5-6 ganger, den ene gangen imens jeg kjørte bil. Har greid meg i jobben til nå, men hvis det fortsetter som idag har jeg ikke sjans. Er 9+1 på vei Lykke til med nummer 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå