Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er dere fornøyde? Hvordan er menssyklusen, som før? Har nettopp begynt på Conludag og ser ingen bivirkninger annet enn mensen varer en dag eller to lenger..
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Eneste hormonelle prevensjonsmiddel jeg har brukt uten noen særlig bivirkninger. Har brukt de i fire år til sammen. Brukte det først før jeg ble gravid, da mistet jeg mensen (ulempen var at jeg måtte bruke masse penger på graviditetstester, for måtte jo sjekke at jeg faktisk ikke var gravid - og det var jeg ikke...) Har også brukt de nå i 3 1/2 år etter at vi fikk barn, og de eneste bivirkningene jeg merker, er kviser. Har masse kviser på ryggen (og det hadde jeg ikke en gang i tenårene), har noe kviser i ansiktet og på brystet, spesielt i ukene før mensen. Ellers varer også min mens litt lengre enn normalt, og de første årene var syklusen litt rotete. Mensen kunne komme to ganger på en måned, så 28 dager til neste gang, og så to blødninger like etter hverandre osv. Jeg fant ut at når jeg tar de til helt nøyaktig samme tid hver dag, ble menssyklusen mye mer stabil. Jeg er veldig fornøyd med dem!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg er også veldig fornøyd med conludag. Eneste bivirkningen jeg har hatt er veldig fin hud uten noen kviser og det er jo supert, hadde en del kviser før jeg startet. Og menstruasjonen varer ikke lenger med meg, heller litt kortere. Har brukt de i 4 år og har ikke blitt gravid, ganske flink til å ta de ca samme klokkeslett hver kveld før jeg pusser tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå