Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 jeg har hatt mensen en gang etter fødselen. Idag er det 28 dager siden første blødningsdag, men ingen mens enda. Så irriterende å gå å vente! Hvordan var det da dere fikk mensen igjen etter fødsel? Kom den regelmessig med en gang?
Babyønske �� Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Den er ikke regelmessig her enda. Fikk den igjen i januar. Ammer litt enda, så det kan jo ha sitt å si.
karamba9 Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 har en gutt på 6 mnd, det er gått en måneden siden første menstruasjon etter fødselen, ikke noe tegn til at neste menstrausjon rundt hjørnet...nei..ikke regelmessig hos meg heller
Miss Honey Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Jeg har ikke fått mensen igjen enda og bekymrer meg litt for det. Ammer bare på nettene nå og hun er 7 mnd. Trodde den skulle komme tilbake i hvert fall når jeg ikke fullammer lenger. Har faktisk en liten mistanke om jeg kan være gravid igjen! :-/
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Jeg fødte i juni, fikk mensen igjen i desember. Den ble ganske regelmessig med en gang, +/- et par dager.
Miranda01 Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Jeg fødte i januar i år og har regelmessig mens allerede. Begynt på p-piller nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå