little old lady hoo Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Herlig program og gjeng, men de kan da umulig måtte reise hjem uten å møte familien sin???
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Akkurat samme sa mannen min.. De må da få møte familien sin.. Kjempefint program =)
molle Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 ja, skikkelig artig program. Bra at Flannery måtte dra hjem, hun hadde aldri blitt helnorsk uansett hvor mye hun prøvde..... De andre vil liksom virkelig, men virker som hun bare var med for "the heck of it", liksom. Men, GUD, når man ser det fra deres perspektiv, er jo russefeiringen vår bare så utrolig HARRY!
Fjerteberte Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Akkurat det tenkte jeg også, det med russefeiringen altså. Det er jo på en måte helt naturlig for oss at man kaster alle hemninger over bord og fester på..... Men det er helt klart ett herlig program, hvor vi får sett oss selv litt fra utsiden =D
petite fleur Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Trenger ikke se det fra deres perspektiv for å skjønne at russefeiringa er harry :-) Jeg var russ selv, å guriland så gøy jeg hadde det - men jeg har aldri vært så harry hverken før eller siden :-D Digger også det programmet, synes han pastoren er så skjønn :-) Og at hu Kari er klin gæern ;-)
Bunnies by night Skrevet 15. april 2010 #7 Skrevet 15. april 2010 Herlig gjeng - og Matthew er kjekk!
mozell Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Enig artige greier! Og presten i full gang med ølstyrting og kebab-fra-gulvet-spising, den syns jeg var bra
brooklyn Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 Jeg synes det viser amerikanerne på en veldig flott måte også, de er varme, morsomme, hjertegode, og SÅÅÅÅÅÅÅ stolt av den norske arven sin. Det var /er helt vanlig å si at man er norsk, selv om det "bare" er bestefar som kom fra Norge, man aldri har vært der eller kan et eneste ord. Jeg synes de er helt herlige:) Og som andre over meg her, ja, russefeiring er blodharry:)) Men kudos til presten!
Tøvsjura Skrevet 16. april 2010 #10 Skrevet 16. april 2010 går dette programmet i reprise i løpet av helga eller noe? Har ikke fått med meg hverken 1. eller 2. episode
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Var et nydelig program, første gangen jeg liker en realityserie tror jeg :-) Holdt på å dø av latter da han ene våknet, stirret på noe og oppgitt lurte på om han måtte gå med sjøvererkostyme... og så var det bunaden!!!! Aldri tenkt på at bunadene kan se sære ut for andre *humre* Og presten som hylte innpå øl med to tamponger i munnen, snakk om innsatsvilje :-)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 16. april 2010 #12 Skrevet 16. april 2010 Han presten altså, for en mann sier bare jeg! Synes jeg hadde sett den lokale presten her styrte øl med tamponger i munnen, eller spise mat fra gulvet Og når han ble så rørt over å synge nasjonalsangen også da.. Sang med mer innlevelse enn mange nordmenn jeg har hørt hvertfall!
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. april 2010 #13 Skrevet 16. april 2010 Veldig underholdende program! Hater reality, men dette var jo noe helt annet Han presten er helt herlig!
Marius og Jonas! Skrevet 16. april 2010 #14 Skrevet 16. april 2010 Jeg syns det er et flott program!! Kjempegøy og god underholdning!! Joseph ser ut som en ordentlig viking!! =)
Bebés'ilvousplâit Skrevet 16. april 2010 #15 Skrevet 16. april 2010 Jeg har også blitt helt sjarmert av "Alt for Norge". Så glade de ble da de så bunadene sine! Og så fine de ble! Tårene spratt frem fra øyekroken:) For ikke å snakke om russefeiringen - ubetalelig!
trøndermamma Skrevet 16. april 2010 #16 Skrevet 16. april 2010 Digger det jeg også, og heier på presten! Hadde aldri trodd han kom til å hive seg med på russefeiringen på den måten.
Channa Skrevet 16. april 2010 #17 Skrevet 16. april 2010 Episoden går så vidt jeg kan se i reprise på søndag 18. kl 17.55 på tvnorge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå