Gå til innhold

Åh, herrefred! Jeg har blitt dumpet- PÅ E-POST!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et forhold nå i 11mnd. Alt har egentlig vært himla perfekt fra ende til annen- frem til nå i påsken, da eksen hans ringte og fortalte hvor mye hun savnet han, de har ikke hatt noe kontakt siden det ble slutt mellom de for 1,5år siden.

Så ba han om tid til å tenke før helgen. Jeg var egentlig ikke bekymret i det heletatt, da jeg aldri har tvilt på følelsene han har hatt for meg, og siden han alltid har omtalt forholdet deres negativt. (han som gikk, var ikke mer følelser, de pratet ikke sammen om annet enn overfladiske ting osv). Så fikk jeg en e-post på jobbmailen på mandag, hvor det sto følgende:

"Hei xxx.

Jeg har bestemt meg for å være med xxx, hun er den jeg trenger.

Vennligst ikke kontakt meg igjen".

Ka'svarte pokker? Jeg hadde aldri i livet trodd at han kom til å "bestemme" seg for det.

Nå har han ringt og ringt meg i hele dag, men herlighet, jeg har jo blitt bedt om å "vennligst ikke kontakte" han.

Og nei, han er ikk 19, han er 34år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-O Jeg vet ikke hva jeg skal si? Men jeg hadde nok følt et vanvittig behov for en forklaring. Er du sikker på at han har sendt den e-posten selv? Det høres nesten for drøyt ut.

Skrevet

jøss!! for en kar må jeg si. Er du sikker på at det er han?

Har ikke blitt dumpet på mail, men pr sms da jeg var på ferie med familien i spania :P Idiot.

Men som hun over her så hadde jeg veldig lyst på en forklaring.

Fortell hvordan det går da.

Skrevet

Sikker på det er han som har sendt mailen, kan like så godt være xen....

Fy faen hadde blitt forbanna om og få slengt noe sånt i tryne.... Skal se han fatter det ikke funker alikevel så kommer han krypenes tilbake...

Lurer på hva det feiler mannfolk og egentligt kvinnfolk for den saks skyld...

Altfor flinke til og tenke på seg selv og priotere seg selv først..

Skrevet

Ta telefonen når han ringer, hva om det er hun som har fått tak i passordet til eposten hans og sendt meldinga.

hvis han virkelig sendte meldinga og ikke ville snakke med deg mer er det jo rart at han skulle ringe og ringe

Skrevet

Det er jo helt opplagt at det er noe her som skurrer, uten at jeg kjenner ham. Bare ordlyden i e-posten i seg selv er nok. Det høres ut som om det kan være skrevet av enten en sjalu eks eller en kompis med sinnsykt dårlig humor. Og hvorfor i all verden skal han ringe deg hvis han har sendt deg den e-posten og ment det som står der. Hva tror du? Det kan jo til og med hende at han ikke vet om at den er sendt.

Nei, jeg ville ringt ham opp igjen.

• 2 uker senere...
Skrevet

Åå fant du ut noe? Ble nysgjerrig her..

Skrevet

Han ringte meg som sagt den ene dagen, uten at jeg tok den. Og det var det. Har hverken hørt eller sett han på 2uker. Vet ikke om jeg skal gråte eller le, savner å ha han her, savner alle de små tingen i hverdagen jeg ellers hadde gledet meg til å fortelle han om, alle tingen jeg vet han ville blitt glad for, eller ledd av.

Men likevel, jeg har blitt bedt om å vennligst ikke kontakte han.

HI

Skrevet

Uff, stakkar deg..

For en dust..

Kjærlighetssorg er det verste som finnes.. :((

Skrevet

Jeg hadde ringt og bedt om en forklaring, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...