Gå til innhold

Åh, herrefred! Jeg har blitt dumpet- PÅ E-POST!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg. Dette var ille!! Hvis du greier det så hadde jeg som noen av de andre her råder deg til, ikke gitt lyd fra meg. Vent å se om han sender en mail med forklaring. Uansett tror jeg at jeg hadde holdt meg langt unna han i fremtiden. Bedre å slikke sårene sine nå, enn å bruke tid på en drittsekk.

Skrevet

For en idiot, drit i han og svar på sms at han må kontakte deg på e-post!!

Skrevet

Eller jo, jeg har mer å si! Vil han deg noe, så vet han hvor du bor. Ikke ta telefon, og ikke svar på e-posten.

For jeg tror han angrer på måten han gjorde det slutt på. Og hvis du ikke kontakter han, eller er lett å få tak i, så tror jeg den kan svi litt lenge for ham.

Skrevet

Jeg har dumpet en person over sms. Vi var sammen i 8 mnd. Han ville aldri snakke om noe som hadde med følelser og gjøre i det hele tatt. Så hver gang jeg sa til han at vi måtte prate litt, og om jeg kunne komme til han, så var det alltid en unnskyldning. Og da hadde jeg ikke bestemt meg at jeg ville slå opp med han. Men når jeg for 10 ende gang ba om å få prate og han hadde noe annet å gjøre. (Vanligvis var vi sammen hele tiden). Så rant det over for meg, og jeg slo opp per sms.

Skrevet

Jeg har dumpet inn via hellerisninger. Tok en stund før han greide å tyde dem gjennom all mosen som hadde grodd.

Skrevet

Du er definitivt "better off alone"

Bra han viste sitt anne ansikt før du la noe mer i han. Han er ikke verdt en tåre engang. Drit i han og kom deg videre.

Skrevet

Å, det er skikkelig ille! Stakkars deg... Men jeg håper du etterhvert klarer å tenke slik at det faktisk var til det beste for deg - for en slik fyr vil du IKKE være sammen med!

Det "beste" jeg har hørt om, var forloveden til en venninne av meg som brøt forlovelsen - på SMS! Han var også 30+!

Skrevet

Huff. det var veldig dårlig gjort av han :-( Du har haugevis med medfølelse fra meg ! Har du snakket noe med han nå?

Skrevet

Opp!!!

Har du snakket noe med han nå?

Skrevet

*Kor det går? Fått høyre noke meir fra han??

Skrevet

Jøsses, her var mange svar:

E-posten er ikke feilsendt, han skrev "hei xxxxx" og at han hadde valgt å være med xxxx, så definitivt ikke sendt feil.

Jeg tenker som en annen over her skrev, han vet hvor jeg bor om han vil meg noe. Men seriøst? Mulig jeg har kommet opp på min høye hest, in that case- så har jeg tenkt til å bli her. Er jeg ikke verdt mer enn en e-post, underskrevet "vennligst ikke kontakt" meg igjen? Hehehe!

HI

Skrevet

For en bad ass, men sommeren er en festlig tid å være singel på da;)

Skrevet

Han liker nok ikke at du ikke responderer på mailen. I hans øyne skulle du nok grått øynene røde og såre, sendt meldinger, ringt til alle døgnets tider og gaulet HVOORFOOOR? Jeg vil tro at du ved å være stille gjør han usikker på hvor han har deg. Og det kan vel være like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...