Gå til innhold

Åh, herrefred! Jeg har blitt dumpet- PÅ E-POST!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et forhold nå i 11mnd. Alt har egentlig vært himla perfekt fra ende til annen- frem til nå i påsken, da eksen hans ringte og fortalte hvor mye hun savnet han, de har ikke hatt noe kontakt siden det ble slutt mellom de for 1,5år siden.

Så ba han om tid til å tenke før helgen. Jeg var egentlig ikke bekymret i det heletatt, da jeg aldri har tvilt på følelsene han har hatt for meg, og siden han alltid har omtalt forholdet deres negativt. (han som gikk, var ikke mer følelser, de pratet ikke sammen om annet enn overfladiske ting osv). Så fikk jeg en e-post på jobbmailen på mandag, hvor det sto følgende:

"Hei xxx.

Jeg har bestemt meg for å være med xxx, hun er den jeg trenger.

Vennligst ikke kontakt meg igjen".

Ka'svarte pokker? Jeg hadde aldri i livet trodd at han kom til å "bestemme" seg for det.

Nå har han ringt og ringt meg i hele dag, men herlighet, jeg har jo blitt bedt om å "vennligst ikke kontakte" han.

Og nei, han er ikk 19, han er 34år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig umoden måte å gjøre det på! Kanskje en bittelitt konfliktsky mann dette? Det kan hende at det er bedre å oppdage det nå enn en gang du virkelig trenger ham...

Skrevet

Det er ikke x-en som har fått til å sende e-posten da???

Skrevet

Hm, merkelige greier.... Er ikke hun dama som på en eller annen måte har skrevet mailen fra hans adresse? Merkelig at han skal drive og ringe deg så mye etter ordlyden i mailen å dømme.

Skrevet

Så utrolig dårlig måte å gjøre det på....

Hva i alle dager er det han ringer så mye for nå da? Jeg ville nok svart, bare av nysgjerrighet.

Uff, føler med deg. Må være kjipt å oppdage at mannen du har vært sammen med ble en drittunge over natta...

Skrevet

Huff, unnskyld altså, men nå måtte jeg le litt. Dette er jo nesten en parodi...

All min sympati for at du har kastet bort 11 mnd på noe så ubrukelig noe. Børst det av deg, og pris deg lykkelig over å kunne gå våren smilende i møte uten slik dødvekt.

Skrevet

Er du sikker på at det var han som sendte den da, siden han har "ringt og ringt i hele dag"? :)

Skrevet

Ta telefonen og hør hva han har å si. Det hadde jeg gjort

Skrevet

LOL

Vær glad du er kvitt idioten, haha.

Viser jo hvor "voksen" han er da, og hvor seriøst han tok deres forhold.

Skrevet

Send han en SMS og be han om "vennligst ikke kontakte deg" igjen ;-)

Skrevet

Han sendte den fra sin jobb mail, så vet ganske sikkert at det er han som sendte den. Herlighet!

Ble ganske så på gråten da jeg fikk den, men så ble jeg bare forbanna.

Nå tenker jeg litt mer "Hei, jeg har nettopp blitt dumpet på e-post".

HI

Skrevet

Send han en SMS der du skriver at du ser han har ringt og lurer på hva han vil?

Skrevet

Han ringer vel for å bekrefte at du har lest mailen og at han er singel.

Jeg hadde ikke tatt den tlf. Hadde ikke snakket med han igjen for å si det sånn. Han fortjener ikke din tid.

Skrevet

Hadde heller ikke giddet å ta telefonen. Han kan vel fortsette med e-postene sine hvis han absolutt må kontakte deg.

Tror du forresten han kan ha ment å sende den til x-en?

Skrevet

Hvordan gikk det? Har du snakket med han?

Skrevet

Hmmm...første som slo meg også, var at han muligens har sendt eposten feil, at den skulle til exen. Men....da kan han sikkert forklare seg på en ny epost.

Skrevet

Jeg tolker det som om han skrev "Hei, *navnet-til-HI*" i e-posten, samt at han ville være med *navnet-til-den-andre*, så feilsendt er den vel neppe...

Skrevet

Living well is the best revenge..

Ikke svar på telefon og epost, la han stå for valget han har tatt.

Skrevet

Eventuelt kan du sende en sms, skriv at du ser han har ringt, men at du foretrekker e-post:-) Haha.. vise ham at du flirer av hele greia liksom... For det er riktig det at den beste hevnen er å ikke bry seg... Opp med haken, det er jo åpenbart at det er noe bedre i vente for deg enn denne dusten!

Skrevet

Utrolig barnslig gjort av ham! Men jeg ville tatt telefonene for å høre hva han hadde å si.

Skrevet

syns faktisk at du er liker barnslig som han,du tar jo ikke tlf en gang å han kan ha ment å sende den til hun andre å har sendt feil....hadde nå vært voksen nok til å ta tlf eller sende han en sms å spør hva han lurer på...er vel like greit å være ferdig med d da vel? ja klart han kunne sagt dette i steden for e.post men,tenk nå litt...sendte han til feil person? kansje han angrer å vil ha deg? typisk kvinnfolk når di blir forbanna,jeg skal aldri mer prate me han...jeg gjør motsatt for jeg vil faktisk vite hvorfor ting gikk galt!

Skrevet

Alvorlig ment? En mann sender henne en e-post hvor det står "vennligst ikke kontakt meg mer" etter nesten ett år sammen, så møter du det med "typisk kvinnfolk".... Jeezzzz, du mener faktisk at man må være en dørmatte for å være voksen? Jaja, deg om det...

Skrevet

wow! Jeg kan ikke si annet en , WOW!

Den ble jo ikke sendt feil, da han har skrever navnet hennes i e-posten. Men det kan jo hende han bare hadde kladda den opp, og aldri har ment å sende den. Who knows?

Skrevet

Venter spent på oppdatering her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...