ellen-propellen Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Dere i Sør-norge. Kan vi la de små sove ute i morgen om det fortsatt lukter svovel? Eller kan det være farlig? Hva tror/mener dere andre?
Gjest Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg har hatt med mine små til Island, og der lukta det myyyye svovel. Topper det går bra! Hvor lukter det? Jeg bor i Kr.sand, ikke noe her! (",)
ellen-propellen Skrevet 16. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2010 Det luktet masse i Arendal i går kveld. I agderposten ble vi advart mot å henge ut tøy, og at bilene kunne bli skittene. http://www.agderposten.no/article/20100415/LOKAL8/704159960/1021/ABONNEMENT Men det lukter ingenting nå- så minsten sover ute i vognen:-)
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Her i vestfold sover tuppelura massse ute. Tviler på at det er noe farlig. Da hadde vi fått sterke advarsler på det. Lukter heller ingenting her i alefall. ) Hun her sover best ute også så vis hun skal sove inne blir det bare små lurer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå