Gå til innhold

Er ny her, og gravid igjen..

Lille diamant

Anbefalte innlegg

Hei jenter/damer :)

Melder meg inn her, da jeg hører mest til her iforhold til bli gravid og 1.tri.

Har nå hatt 3 aborter og en ex.u i løpet av ca 1 år. Er gravid igjen, men graviditeten begynte med en blødning som varte i 2 dager. Så fikk ta blodprøve igår da jeg var 4+1 og den viste hcg-nivå på 84 fikk jeg vite idag.

Så nå må jeg vente helt til neste uke før jeg skal ta neste blodprøve..og det er lenge til når man er bekymret. Det jeg lurer på er om noen her inne har blødd en del i svangerskapet og det har gått bra?

Føler aldri det skal bli min tur..så er ikke positiv i utgangspunktet. Men håper selvfølgelig :)

Fortsetter under...

Hei.

Kjenner meg veldig godt igjen i det du forteller. Er også gravid etter en spontanabort i romjula, og klarer ikke glede meg noe særlig over graviditeten. Blir nervøs for den minste ting.

Selv prøver jeg tenkte minst mulig over det. De første dagene etter jeg tok den positive testen var jeg veldig gravid, men nå har jeg roet meg ned og har innstilt meg på at går det så går det..... Tror ikke jeg klarer å se positivt på dette før jeg har fått konstatert at det slår ett lite hjerte der inne.

Vi må ikke gi opp håpet. Jeg er helt overbevist om at det blir min tur til slutt - men håper selvsagt at det blir denne gangen!

Prøv å finne noe å bruke tida på slik at du ikke bare tenker på dette! Få tankene over på andre ting - og så skal du se at uka ikke blir så lang likevel. Hva med å finne på noe kjekt sammen med mannen i helga?

Lykke til! Jeg heier på oss :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...