Gå til innhold

Fått dilla på saftis :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Friskis.. mmm, det er så godt.. spiser lett 3 stk i løpet av en kveld, men er nok en del kalorier i de.. noen som vet ca hvor mye per is?

Skrevet

Samme her!!!! :D

Er jo så godt, men aner ikke kalorimengden....det vil jeg helst ikke vite! ;)

Skrevet

Nei, spiller forsåvidt ikke så stor rolle for jeg kommer garantert til å spise saftis hele sommeren :).. det bli maaange saftis, hihi ;) mmm

Skrevet

var mr.freeze sist, spiste en pakke på noen dager *ler* blir sikkert isdilla denne gangen og :)

Skrevet

Jeg har også fått dilla på saft is....

Skrevet

Å ja da, Diplom-Is sin klassiske pæreis er tilbake i butikkene og jeg har sikkert spist 50 stk allerede... Mmmmmmmmmmm

Skrevet

Jeg har også dilla på friskis!!! :D merkelig å se flere her inne som har det, trodde jeg var den eneste:P Kan spise flere til dagen, blir alldri lei.

Skrevet

oh yes!! Friskis er min gooode venn på verandaen for tida...ble visst hele 2 stk til lunsj idag gitt:p

Skrevet

Tror nok ikke det er s mange kcal i friskis'en.. Tror den ligger på rundt 70kcal pr is.

Ikke det verste å ha dilla på :-)

Skrevet

Da er vi flere som syntes saftis er godt! Tror ikke det er det mest usunne man kan spise, men veldig friskt og godt. Jeg har spist såpass mange de siste ukene at jeg har funnet ut at jeg syntes friskis er bedre enn lollipop :P hehe

Skrevet

Jeg har blitt hekta på den nye isen de har fått på Rema 1000. Tror den heter Skruven eller noe sånt. Fantastisk god, tropisk smak.

Den går ned på høykant her i huset =)

Skrevet

Jeg òg! Har spist 3 lollipop allerede i dag, og fyser på en til!

Jeg har skikkelig lyst på "ice-pop", noen som husker de? Den blå var så sinnsyk digg! Ellers gleder jeg med til mr. freeze kommer for sommeren! Mmm. Eller pimp, som vi kaller den fra der jeg er fra.. Nei, nå må jeg hente meg en lollipop.

Skrevet

Saftisene ligger på mellom 100-120 kalorier i hver. Ikke så mye altså så kan nytes med ganske god samvittighet altså. Men er en del sukker i de (altså vanlig bordsukker) så puss tennene =O)

Skrevet

så gøy! for det har jeg og fått dilla på! skurven må jeg smake, så den i disken idag da jeg kjøpte meg en friskis på vei hjem fra jobb. mmmmm...fløteis også, en av hver- hver dag;-) jeg hadde en sandwitch etter lunsj på jobb idag, og friskisen på toget hjem. og kommer til å plyndre hello kitty isen til dattera mi når hu har lagt seg ikveld;-)

Skrevet

Det er ca. 70 kcal i en Friskis, så det er ikke så ille :)

Verre med meg som fortsatt dytter i meg påskemarsipan!

Skrevet

Ikke det at det spiller så stor rolle, men på nettsidene til Hennig Olsen så står det oppgitt 110 kalorier. Har jobbet med is en gang i tiden så måtte sjekke om jeg husket feil. =O)

Skrevet

Kaloriinnholdet er oppgitt pr. 100g. Jeg mener at en Friskis ikke er på 100g. men mulig jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...