Gå til innhold

Klistremerker eller strykemerker? begge deler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille fra merkalt.no til frøkna skal i barnehagen.. hva bruker dere, og hva går det mest av? :)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har bestilt både fra merkalt.no og navnelapper.no.

Hos oss går det mest i strykelapper, så jeg bestiller som regel ett sett med kombi (både stryke- og klistremerker) og ett sett med kun strykemerker. Bruker klistremerkene på støvler o.l. i tillegg til matbokser, drikkeflasker osv. Nå blir det merking av solbriller, crogs o.l. da er klistremerkene gode å ha!

Skrevet

Jeg bruker mest merketusj (vanlig sprittusj fungerer bra). På bodyer, strømpebukser, bukser osv osv, så holder det med forbokstaver på lappen som allerede er i klærne, går mye raskere enn å stryke og klistrelappene tror jeg ikke holder å bli vasket så ofte som den type klær blir vasket. Klistrelapper har jeg brukt på sko, matboks, uteklær osv osv. Jeg kjøpte strykelapper også når sønnen min begynte i barnehagen for snart to år siden og har vel brukt en lapp på en strømpebukse med svart lapp hvor tusjen dermed ikke ville synes... I tillegg har jeg brukt merker til å sy på i hjemmestrikkede ullklær ol hvor jeg ikke har ønsket å stryke på noen lapp og tusj har vært uaktuelt.

Skrevet

Takk for svar :) Bestiller ett sett med begge deler jeg tenker jeg.. hva skriver dere der?

Skrevet

Jeg skriver navn og telefonnummer.

Skrevet

klistremerker til ting og tekstiltusj til klær. enklest, uten tvil.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...