bondeknøl Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Tenkte å bestille fra merkalt.no til frøkna skal i barnehagen.. hva bruker dere, og hva går det mest av?
2barns mor Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg har bestilt både fra merkalt.no og navnelapper.no. Hos oss går det mest i strykelapper, så jeg bestiller som regel ett sett med kombi (både stryke- og klistremerker) og ett sett med kun strykemerker. Bruker klistremerkene på støvler o.l. i tillegg til matbokser, drikkeflasker osv. Nå blir det merking av solbriller, crogs o.l. da er klistremerkene gode å ha!
mamman til to gutter Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg bruker mest merketusj (vanlig sprittusj fungerer bra). På bodyer, strømpebukser, bukser osv osv, så holder det med forbokstaver på lappen som allerede er i klærne, går mye raskere enn å stryke og klistrelappene tror jeg ikke holder å bli vasket så ofte som den type klær blir vasket. Klistrelapper har jeg brukt på sko, matboks, uteklær osv osv. Jeg kjøpte strykelapper også når sønnen min begynte i barnehagen for snart to år siden og har vel brukt en lapp på en strømpebukse med svart lapp hvor tusjen dermed ikke ville synes... I tillegg har jeg brukt merker til å sy på i hjemmestrikkede ullklær ol hvor jeg ikke har ønsket å stryke på noen lapp og tusj har vært uaktuelt.
bondeknøl Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Takk for svar Bestiller ett sett med begge deler jeg tenker jeg.. hva skriver dere der?
Pysa Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 klistremerker til ting og tekstiltusj til klær. enklest, uten tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå