Gå til innhold

Haha, litt tidlig men... Tvillingvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Driver og planlegger litt allerede jeg, selv om det er veeldig tidlig enda. Er bare 4+6 :P hehe..

Men har tenkt litt på vogn. Burde jeg ha tvillingvogn?? Har en som fyller 2 år i august, og som da ikke engang er 2,5 år når den nye bebisen kommer.. Tenker litt på at det blir en vinterbaby også (termin 19des), og da er det vel ikke så praktisk med vogna jeg har fra før, med søskenbrett..? tenker litt i forhold til følging i barnehage osv. Er vel ikke så greit å stå på det brettet om det da blir en like kald vinter som den vi hadde i år..Hmm.. Noen som er som meg og har tenkt mye på dette allerede?? ;)

Mvh Lundie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. tenker du kommer til å få ulike- motstridende svar her.. spørs jo på hvor mye du har tenkt å være ute å trille det vil jeg tru... Syns sjøl det er vanskelig å forutsi hva VÅRT behov vil bli- kommer an på om størstemann vil trives i den vogna, om begge evt.skal sove samtidig i den osv. osv osv...

Så vi tenkte egentlig å se an behovet, og få tak i en når vi ser behovet istedet for å kjøpe noe vi ikke kommer til å bruke... ser også at ståbrett er forholdsvis dyr (nye altså) så da er jo en billig tvillingvogn ikke langt unna prismessig..valgets kvaler....

MEN så trenger vi pulk også, (tvillingpulk), så vi slår to fluer i en smekk og kjøper Nordic cab. Kan brukes som pulk, kan trilles som vogn, og henge bak en sykkel.... Har sett mye pos. omtale av den, så er spent... koster bare halvparten av en tvillingpulk (fjellpulken) også... 1,5 år blir det mellom våre to da. Nordic caben ser ikke akkurat kjempesneisen ut, men får teste den ut som vogn først, er alene hjemme to uker i slengen, blir vel da den blir brukt mest sikkert- ellers kan vi jo trille hver vår vogn eller den ene ungen er hjemme med den andre forelderen når den ene av oss er ute... :) Så får vi se da om det funker:)

Skrevet

Vi var å så på den Nordic caben i dag. Den var kjempe fin, men er nok uaktuell for oss. Da eldste er 19 mnd når denne babyen kommer. Og det gikk ikke ann å legge ned ryggen separat. Og den minste må jo ligge flatt noen mnd og det tror jeg ikke storebror går med på.

Kanskje vi kjøper den når barna er litt eldre.

Var forøvrig å tittet på søskenvogner i dag også siden vi allerede var der siden vi er på utkikk etter ny bilstol. Må si jeg ble skuffet over de vognene. Syns de var stive i pris, pluss at de var trange og det var dårlig utstyr som man måtte kjøpe til utenom. Syns fotposene på samtlige av de ikke holdt mål, de var korte og dekket ikke over hvis man skulle ha dunpose i vognene.

Tror jeg er så vant med simovogna som er stor å god plass i, pluss at den er lun og vindtett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...