Gå til innhold

min tur.. Emma og.... (gutt) ;)

Anbefalte innlegg

har akkurat fått vite at jeg har en liten gutt i magen denn gangen. :)

men må si jg syns det er vanskelig med guttenavn..

hva syns du passer til Emma?

vi tenker kanskje mathias eller tobias...(hadde disse navnne på lista sist, da vi ikke viste om emma var gutt eller jente)

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141729580-min-tur-emma-og-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Syns ikke det gjør noe at en i bhg heter det samme. Innen ''din Jonas'' skal starte, har nok han sluttet :o) Men det kommer jo an på hva du syns;) Jeg syns Emma og Jonas passer supert sammen:)

(Emma er forresten nydelig!) Mathias og Tobias er to veldig fine navn, som begge passer til Emma. Syns egentlig det meste passer til Emma.

Kan skrive ned noen forslag :)

lucas

philip/filip

sander

alexander

christopher

christian

leon

liam

leon

andreas

maximilian

emil

elias

jonathan

nathaniel

nicholai

nicholas

felix

adrian

dennis

michael

kevin

devin

victor

sebastian

leander

takk for mange fine forslag jenter!! :)

vi har funnet fram navneboken, mn blir ikke klokere av den grunn... ;)

skal vise mannen min alle flotte forslag jeg har fått her, så får vi se hva dt blir til. vi har god tid da, er bare så vidt halvvies i sv.skapet, men det gjenstår jo å se om navnet passer til nurket da! :)

akkurat nå heller jeg mest mot tobias... tror jeg.. kanskje mathias... jonas i barnehagen jobber der, så det utgår tror jeg...

er så glad for dette forumet! om man spør på f.x. skravle, får man bare høre at man har motenavn osv... men jeg syns alle skal få velge etter hva de liker uansett om det er et pop-navn eller ikke! :)

Er utrolig lei både Mathias og Tobias - er så vanlig! Jeg har så mange venner og bekjente med barn med disse navnene at jeg aldri kommer til åvurdere dem en gang... Mange andre flotte navn som passer med Emma, som

Emma og Albert

Emma og Edvard

Emma og Henrik

Emma og Hugo

Emma og Ludvig

Emma og Bertil

Emma og Anton

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...