Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er gravid i 7`ende uke. De siste par tre dagene har jeg blitt veldig stinn og stram i livmoren, veldig tyngdefornemmelse, og ganske mye murring. Ikke smerter, men en del "aktivitet" inni der. Mulig jeg overdramatiserer, men jeg er så livredd for at det kan være en begynnende abort.., eller er dette bare helt normalt? Er forøvrig førstegangsgravid, så har ikke så mye å sammenligne med.
Gjest sug lut Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Det høres helt normalt ut, at det er byggeplass føles veldig godt (dvs vondt) i starten.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Takk Håper så inderlig det bare reirer seg til!
Gjest sug lut Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Begge mine svangerskap har vært sånn i hvert fall, ganske lenge også, som en mens på avveier som aldri kommer i gang, vondter og stikninger og tyngde. Det går nok som det skal, håper du får et fint svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Ja, det er som du sier. Plutselige stikninger, tyngden, og følelsen av mens er like rundt hjørnet. Så er det av og til vondt å gå på do. Unnskyld detaljer, men når jeg skal prøve å presse ut noe, så strammer og stikker det noe voldsomt i magen/livmor.... Får bare prøve å slappe av, du har allerede roet meg noen hakk med det du har sagt Tusen tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå