Gå til innhold

Kan dere være konsulenter, jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Den heter ikke det, tror jeg, får ikke opp noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Epla.no har jeg spekulert på en stund, faktisk. Kanskje jeg nå fikk meg et tupp i ræva;)

Gjest sug lut
Skrevet

Men vi står først i bestillingskøen, husk det!

Gjest amandine
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg skal lage meg en sjappe på epla ganske raskt! Og ha en egen kranglerabatt for supre damer! Bedre ukjente venner skal man jaggu lete lenge etter! Tusen tusen takk!

Skrevet

Juhuuu! Gi et vink når sjappa er oppe og går, jeg bestiller tvert. Trekker kølapp her og nå om det er en mulighet.

Skrevet

Hva, er det flere enn meg som driver med geriljabroderi her?

Skrevet

Hvilken maskin har du? En sånn dødsfancy janome? Jeg føler at jeg hadde vært dritgod til å sy om jeg hadde en maskin til ca 30 000 kroner nemlig.

Men, jeg kjenner mine begrensninger men vil gjerne at andre skal sy sånn at jeg kan kjøpe. Jeg vil for eksempel bestille tøyservietter i damask med monogram på. Og forkle. Jeg er tross alt snart (kanskje?) mor til tre. Og så synes jeg putevar med monogram på er skjønne, til gjesterommet. Og gjestehåndkler.

Dette er jo knallspennende!!!

Gjest amandine
Skrevet

Er ikke så gale, Brooklyn! Jeg er også ukronet dronning av finn.no, så maskinen er kjøpt der! Dvs 3 år gammel Singer Futura ce-200. Ikke av de mest fancy, men jeg hadde ønsket meg lenge og fant ut jeg burde hoppe litt forsiktig i det først for å finne ut hva jeg syntes. Har litt igjen før jeg kjenner maskinen fullt ut, men liker godt så langt. Har i tillegg en Husqarna som jeg har brukt frem til nå, men den skal snart bli Vakkerungen sin, hun ligger an til å gå sin mor i næringen og ønsker seg symaskin til 8årsdagen...

Ikke minst må jeg prøve å ikke gjøre for store økonomiske innhugg fordi jeg var smart nok til å si opp jobben sist jeg var i perm(jeg blir jo aldri syk!) og ble jo selvfølgelig alvorlig syk og er pr dags dato ufør og ikke akkurat inntektsbringende, så bruker kun mannens penger.. Han betalte imidlertid gladelig 6000 for husfreden, og setter nå sin lit til at "kånemor" skal gjøre big business ved siden av studiene som hun håper på til høsten.

Og når han scratcher my back får han gå på byen med gutta uten skjeve blikk et par ganger i året og da blir han så glad så glad he he. Enkle mannen! Og nå må jeg slutte med all denne vinen før jeg roter meg langt ut på viddene - god aften;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...