Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 når tester dere positivet etter forventet mens? Takk for svar
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Først etter tre dager. Jeg testet samme dag som forventet mens og den ble faktisk negativ. Da gikk jeg dessverre på fest samme kveld... tre dager etterpå hadde jeg fremdeles ikke fått mens og testet igjen. Da var den positiv <3. Det var på julaften, beste julegaven noen sinne!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Testet negativt dagen før mensdag.. Testet ikke igjen før 4 dager over forventet mens og da var den positiv =)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Jeg testa knall positivt 3 dager over forventa mens...
mammaløve Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Tror jeg testa positivt en dag eller to før forventa mens. Dvs, veeeeldig svak strek, men da jeg testa på nytt på selve ikke-mens-dagen lyste det i mot meg på billigtesten. (Forøvrig en strips kjøpt på et skrantent apotek i Tanzania, merket "not for home testing")
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 1 april... da kjente jeg det sparket i magen... Var visst over 20 uker på vei
Gjest ibla Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 5-6 dager før jeg trodde jeg skulle ha mensen..Testet fordi jeg følte påmeg at jeg var gravid.Er spent på ul-termin, for syklus var ustabil og jeg vet ikke helt når lille mini egentlig ble til:)
A.S Skrevet 16. april 2010 #9 Skrevet 16. april 2010 5 dager over når jeg egentlig skulle hatt mensen, men det var hos gynokologen til vanlig årlig kontroll.. kjente igjen den lille peanøtta som lå i livmora da han tok ul for å sjekke at alt var ok med "understellet". Da var jeg bare 5 uker på vei, og fosteret 4 mm stort ). Fikk også vite det i uke 5 da jeg gikk med dattera mi for 7 år siden, hos gynokologen, trodde jeg hadde eggstokkbetennelse for jeg hadde så vondt. he-he, pussig at jeg fikk vite det på samme måte også denne gangen, hehe. Rakk ikke å ta test noen av gangene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå