* 5 om dagen * Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 jeg er på leting etter en ny mobil, og det er ikke lett... liker godt sony ericsson, så har tenkt til å fortsette med den. har kikket på en t715, men jeg vet ikke jeg....har en s500i nå, og er veldig forøyd. skal ha en uten abo. så tenkte kanskje dere kunne inspirere meg til å finne ny mobil :-)
Zitro Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 iPhone har jeg :-) Mannen har en ny SonyEricson og iPhonen er utrolig mye bedre...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 nokia 3710 skal aldri ha noe annet enn nokia igjen, har hatt sony ericsson og den var jeg ikke særlig fornøyd med.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Sony Ericsson W995. Veldig fornøyd, en enkel og grei telefon med bra kamera, som er lett å forstå. Trenger ikke så mye duppeditter, bruker den mest til kamera, sms og ringing. Mannen bruker telefonen mye i jobb, og er veldig fornøyd med sin Nokia E66.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå