Gå til innhold

Hva forbinder dere med navnet Elisabeth?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner dere noen som heter det? Hvordan er personligheten hennes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elisabeth1: Utagerrende, tester grenser så langt det lar seg, lite rolig, vrang og arbeider alltid imot sin mor. Hun er 15 år.

Elisabeth2: også utaggerende, livlig, leken, urolig... døde desverre altfor ung, 25 år.

Men tviler på at navnet har noe å si for levemåte altså :-) Men dette er dem 2 jeg kjenner/kjente...

Skrevet

Kjenner mange som heter det. Tror det var et poppisnavn i min generasjon. Bestevenninna mi er en av dem; hun er søt, litt sjenert, tenker mye, omsorgsfull og god.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Tenker på en søt og snill, lyshåret "goodgirl" som er snill med alle og er veldig åpen, hyggelig og god lytter :-)

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg heter Elisabeth, men jeg tror ikke jeg greier å være objektiv når jeg skal beskrive meg selv ;-)

Skrevet

Har alltid likt navnet, vil ha et navn som i hvert fall ikke blir "poppis" igjen nå i nærmeste fremtid:)

Godt det ikke var så mye negativt å si om det da :)

HI

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg forbinder navnet med ei sterk kvinne med mye makt, rare klær, stort hus og krone på hodet:)

Skrevet

Har et søskenbarn som heter det. Bare positive assosiasjoner, fint navn.

Skrevet

Min datter heter Sienna Elisabeth. Elisabeth er etter min mor som heter Ellen Elisabeth. Syns det er nydelig jeg, og ikke så vanlig nå for tida.

Skrevet

Mamma. Verdens fineste. Tøff, selvstendig, flott, sterk, omsorgsfull, morsom, fantastisk......

Skrevet

Dronning Elisabeth

Elisabeth Andreassen

Elisabeth Granneman

Elizabeth Hurley

Elizabeth Taylor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...