Gå til innhold

Clearblue digital EL tester!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. i dag fikk jeg positivt smilefjes på CB digital El tester. bør man da avslutte testingen eller fortsette å teste med den?? Noen som har erfaring med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du slutte testingen denne perioden, det står beskrevet i bruksanvisningen om akkurat dette også.

Lykke til!

Skrevet

Ja det har jeg lest, bare tenkte på at mange som bruker andre testpinner og stiks kan få positiv i flere dager fordi egget ikke slipper eller at man har en langsom LH stigning:-)

Lurer på så mye rart....:-)

Skrevet

Jeg brukte bestandig å ta en test dagen etter positiv test, for å forsikre meg om at den var negativ :)

Skrevet

Jeg brukte CB digital EL-test sist pp, og da tok jeg ikke flere tester etter at jeg fikk smilefjes. Nå sitter jeg her, 8+1.. Jeg skal bruke disse testene når vi en gang i fremtiden ønsker flere barn:)

Skrevet

Hei. Jeg ble jo så nyskjerrig og måtte svi av en ny test nu i morrest. den var negativ. kjente jo forsåvidt omtrent når EL var i går kveld. mye riving i sidene...

*velkommenlillevenn, får jeg spørre om hvordan dere "la inn aksjer" før, under og etter???

Syntes forsåvidt denne digitale EL testeren var veldig okei. var jo liksom ikke noe å lure på når smilefjeset kom:-) de andre må man jo studere for å se om strekene virkelig er like sterke eller strekere....

Skrevet

Kan jeg også få svare på den? ;)

Her i gården la vi inn aksjer en søndagkveld. Testet positivt på den digitale på mandags ettermiddag og negativt på tirsdagmorgen.

Dette ble vår superoppskrift :))

Skrevet

Hei igjen.. Ja, dere kan få svar på det:) Visste jo sånn ca når eggløsning var, men var egentlig veldig greit å bruke EL-test likevel. Da ble ikke "jobben" så stress liksom. For jeg synes det er kjipt når sex bare blir til babylaging på en måte.. Men i alle fall.. vi hadde sex på søndagen, ingenting på mandagen. (Begynte forresten testing med CB el-test på fredagen... Tirsdag fikk jeg smilefjes, og jeg viste det til mannen:) Så da visste vi jo at vi måtte ha sex i løpet av dagen, og det ble det på ettermiddagen. Ikke så veldig romantisk, hehe, men det ble i alle fall gjort. Testet ikke noe mere den perioden, men vi hadde sex onsdagen også for sikkerhets skyld. Torsdagen hadde vi ikke sex. Ønsker dere masse lykke til jenter, heier på dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...