Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Du spådde meg gravid i februar. og det ble jeg Men mista dessverre Om du orker. ser du noen ny graviditet på meg?kjønn? Jeg er født 291183
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2010 OI. var ikke meningen d skulle komme to ganger, men skjedde noe her så jeg ikke fikk opp første innlegg. laget derfor en gang til. å da kom begge jaja
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 heisann;) uff så synd at du mista da....føler egentlig at du blir ganske fort gravid igjen...var det en SA du hadde?? ser ut til at mai og juni er gode mnd;) masse lykke til...det går nok bedre neste gang.... vet ikke hva du har fra før men jeg føler det kommer d motsatte nå neste gang...:)får bare et bilde på gutt og jente liksom, ser ikke hva du har fra før..... klem
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Takk for at du tok deg tid Ja det var en tidlig SA Men trøster meg med at jeg ble gravid etter 4 mnd. Men gutten som er 2 år brukte vi tre år før vi ble gravid. :-O Da vi har en gutt nå hadde det vært kjempe kjekt med ei jente neste gang. Kjønnet er selvfølgelig ikke det viktigste. er glad uansett hva det blir. Er jo litt stas med begge kjønn da Vi holder på å skal selge leiligeta vår(halpart av tomansbolig) Får vi solgt til den prisen vi vil ha tror du? Klem fra mæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå