Gå til innhold

Plutselig 0 energi idag:( Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og handlet med datteren min idag og når jeg kom hjem var jeg helt tappet for energi:( Har ikke vært sånn før. Jeg måtte sette meg ned en halv time før jeg orket gjøre noe men kjenner enda at jeg er helt utslitt uten grunn liksom. Noen som har det sånn eller kan fortelle meg hvorfor det bare kom plutselig idag? :( Er 17+5 .. Magen er ganske vond,jeg kjenner på sidene at det strekker MYE. okser magen fort nå kansje siden det er ubehagelig når jeg går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg hatt det siden midten av desember, og det blir ikke bedre. Kan føle meg fin om jeg ikke gjør noen ting, men med en gang jeg gjør noe, så blir jeg helt utslitt og bruker påfølgende dag til og sove på.

Ifølge legen er det hormonellt, og ikke noe de kan gjøre med det.

Skrevet

Den der kjenner jeg igjen. :-) Det kan være noen dager for min del og så kommer energien tilbake. Slik går det i bølgedaler. Jeg fant ut at det beste jeg kunne gjøre var å slappe av mens det stod på. Drikke godt med vann - jevnt og trutt hele svangerskapet. Når jeg er mer oppe i form igjen, så går jeg turer i frisk luft så ofte som mulig. Helst 5 ganger i uken. Det gir mer energi uansett. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...