Gå til innhold

Får kjempedårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Fordi poden i hele vinter har holdt seg varm på føttene til kr 400..

..Vinterjakka kostet 300...

..At han i tillegg har brukt "simple" cherrox kan jeg vel ikke innrømme..

...Han har noe brukt tøy..ikke så mye...men jeg syns det er ok..

..Ull har vært kjøpt på tilbud..

Ja, etter å ha lest Luksusfelletråden, måtte jeg bare se den på pc`n...

......og jeg har det oppriktigt vondt nå... Meld meg gjerne til barnevernet for mishandling...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe

og vi som i hovedsak bruker arvetøy!

OG det som besteforeldre strikker!

Skrevet

Huff og huff, Bettybu! Du er nok håpløst fortapt...

Omtrent som meg...

Skrevet

Og tenkt på jenta mi da, som har gått med samme jakka i år som i fjor, og den kostet bare 300 I FJOR!!!

Og minstejenta som har gått i ARVET jakke etter storesøstra og bare har hatt simple Viking sko på beina.. huff... meld meg bare dere..

Skrevet

Ja, tenk min jente har brukt en vinterdress fra *forbered dere* Sparkjøp:-o

Å hun har ikke engang hatt vinterjakke... Hun har brukt ullgenser og med en softshelljakke over:-o Helt forferdelig! :-(

Skrevet

..blir trangt på barnehjemma...

Jaja, kanskje vi ikke er så ille???

.Men kan jo være litt fisefin..liker best arvetøy fra kjente... Ikkje fra loppis!! Thi-hi!!

Skrevet

Skjønner ikke at dere tør å innrømme dette en gang, jeg. Hårreisende!!!! Skam dere. Nå håper jeg dere har lest at det kun er det dyreste som er godt nok for barna, sånn til neste vinter, altså.

(Selv om Sparkjøp-dressen vel kom best i test i foreldre og barn i høst)

Skrevet

lol, morsom tråd, hehe.. Mye billig tøy som er kjempebra! Og Jeg vil mye heller bruke brukt tøy som er vasket frie for alle kjemikaliene det er i nytt bomullds tøy (ikke økologisk bomull da..) Brukt er best (-: Dessuten sparer man jo miljøet litt om man ikke handler masse unødvendig mye stasj. Synes denne bruk og kast kulturen er kommet helt ut av kontroll, det er jo våre barn som må leve med konsekvensene av all søpla vi kaster..

Skrevet

Huff ja, jenta mi går rundt med en nydelig lyseblå jakke som er arvet og blitt brukt 2 sesonger av (*hold pusten*) 2 gutter. Masse arvet ulltøy...

Skrevet

Jeg trodde nå egentlig at det er dette som er normalen blant folk. :)=

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sære meg så ikke humoren engang....

Skrevet

Stakkars jenta mi har gått med BLÅ dress arvet av storebror OG fetteren!!! Hun har nok vært kald, ja. Selv Reima er vel ikke godkjent---

Og gutten min er en av de stakkarene som har en dress kjøpt i bruktbutikk.... Stakkar. Utrolig at de har overlevd vinteren faktisk! De stryker vel med begge to nå til våren, jeg kjøpte inn litt vårklær i dag på Kapp Ahl.

Skrevet

Stakkars lille jenta mi da.. Hun arver, mor kjøper brukt på finn, og sist, men ikke minst; HUN HAR HJEMMESYDDE KLÆR! Shit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...