Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Uten å vite at hun selv var gravid, fødte hun en baby hjemme i badekaret. http://www.dagbladet.no/2010/04/14/nyheter/usa/utenriks/fodsel/11271817/
snart-mamma-igjen Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Har store problemer med å forstå det! Har 2 svangerskap bak meg + et på gang nå (uke 32) og det er jamen ikke vanskelig å kjenne at man er gravid - og da snakker jeg ikke om typiske symptomer og plager for det går selvfølgelig an, for de heldige, å ikke ha noen i det hele tatt... har til og med hørt om noen tilfeller hvor mensen fortsetter under graviditeten... men magen vokser jo enormt da (selv hos en litt "stor" dame!) og babyen leker tørketrommel og kickboksing flere ganger om dagen. Hvordan går det an å ikke ha en ørliten mistanke, i alle fall??
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. april 2010 #3 Skrevet 16. april 2010 Jeg kan faktisk skjønne det (delevis) Jeg fant ut av i påska at jeg er gravid... og da over halvveis i svangerskapet! Har 3 svangerskap bak meg, så burde jo absolutt skjønt at noe var på gang, men nei! Har brukt prevensjon, ammet fremdeles, så mensen var ikke tilbake, har spydd også, men det har jo resten av familien (mye omgangssyke i bhg), osv, osv
(Muskat) Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Det er faktisk ikke så uvanlig. Hvert år skjer det også her i Norge. Jeg vet om ei oppegående, sunn, frisk jente, som våknet en natt av at hun hadde vondt i magen. Hun fødte barnet sitt i do, uten å vite noe. De drev og pusset opp et hus. Hun hadde lagt på seg noen få kilo, men trodde det kom av at de hadde spist en del fast food pga oppussingen. Menstruasjonen hadde vært som vanlig. Hun hadde ikke noen symptomer på graviditet i det hele tatt. Barnet var friskt!
maria isabell Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 vet om en som fikk vite om dagen at hun var gravid og så fødte hun om natta! sjokk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå