Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en liten ting....

jeg tok el-test og fikk pos. både på mandag og tirsdag (neg. på onsdag). Hvor mange DPO hadde dere sagt at er i dag (torsdag)?

To dager (dag 1 på onsdag, dag 2 på torsdag)

eller

Tre dager (dag 1 på tirsdag, 2 på onsdag og 3 på torsdag)

ikke det at det spiller så stor rolle.... bara lurte på det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå EL-testene er negative igjen, er egget sluppet, og du begynner å telle DPO dagen etter EL.

Det vil si, dersom du tester på morgenen, hadde jeg regnet onsdag som 1. DPO, og idag torsdag som 2. DPO.

Dersom du tester på kvelden, hadde jeg sagt 1 DPO idag.

Skrevet

Tusin takk for svar jenter :)

jeg testet på morran på onsdag... så da blir det 2 DPO i dag :)

spennende :D

Skrevet

hm... hva med meg da?

testet positiv på kvelden 1.4 med cb sticks, morgen 2.4 og morgen 3.4, 4.4 var den negativ....

jeg har regnet morgen 2.4 hvor jeg ble inseminert og 14 dg fra da til jeg har IKM..

Skrevet

Nå vet jeg faktiskt ikke.... :(

Måtte du si ifra når du hadde LH stigning eller??

Skrevet

si i fra, hva mener du? jeg hadde positiv på kvelden, da ble jeg inseminert dagen etter (hvor den også var pos. på morgenen, og morgenen etter).. klinikken fikk beskjed morgenen jeg ble inseminert om at jeg hadde fått positiv el-test kvelden før...

Skrevet

men når det er sagt, vet jeg for så vidt svaret selv i dag.. mensen kom den, som ei klokke!!

Skrevet

:( så leit å høre :( ønsker deg lykke til Hanaomi og jeg håper at du behøver ikke å vente lenge til et egg sitter fast !!!!

Når jeg spurte om du måtte gi beskjed.... jeg vet ikke hvordan inseminering forgår, for eksemple om du skal teste for LH og inseminering skjer i forbindelse med det... eller om det var bara tilfeldig....

Men om jeg skjønner det riktig så teller de syklusen og velger en dag for inseminering utifra den.... uavhengig av LH og alt det.... men om de er sånn, så spiller det vel ingen rolle hvordan LH er hos deg, du teller DPO fra insemineringen :o)

Skrevet

aha.. inseminering er at sæd fra donor (kjent/ukjent) blir lagt opp i livmoren i tidspunktet for EL, dvs at jeg må ha registrert EL før jeg kan bli inseminert.. da er det en fordel å teste og å ha en stabil syklus, det gjør det lettere å finne ut når jeg kan få EL, men så fort jeg tester pos. på EL kan jeg få inseminasjon.

*H*

Skrevet

Hei Hanaomi

Så spennende...Hvilken klinikk bruker dere. Et vennepar av meg var å inseminerte i Danmark.. Satt på fjerde forsøk...... Ønsker dere masse lykke til...Hvor i landet bor dere?

Skrevet

vi bruker stork :-) håper oxo d sitter på 4. forsøk her! hvor gjorde de det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...