mrs. hs Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Lurer på en liten ting.... jeg tok el-test og fikk pos. både på mandag og tirsdag (neg. på onsdag). Hvor mange DPO hadde dere sagt at er i dag (torsdag)? To dager (dag 1 på onsdag, dag 2 på torsdag) eller Tre dager (dag 1 på tirsdag, 2 på onsdag og 3 på torsdag) ikke det at det spiller så stor rolle.... bara lurte på det
Musemor med tre søte små Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Nå EL-testene er negative igjen, er egget sluppet, og du begynner å telle DPO dagen etter EL. Det vil si, dersom du tester på morgenen, hadde jeg regnet onsdag som 1. DPO, og idag torsdag som 2. DPO. Dersom du tester på kvelden, hadde jeg sagt 1 DPO idag.
mrs. hs Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 Tusin takk for svar jenter jeg testet på morran på onsdag... så da blir det 2 DPO i dag spennende
Hanaomi Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 hm... hva med meg da? testet positiv på kvelden 1.4 med cb sticks, morgen 2.4 og morgen 3.4, 4.4 var den negativ.... jeg har regnet morgen 2.4 hvor jeg ble inseminert og 14 dg fra da til jeg har IKM..
mrs. hs Skrevet 16. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2010 Nå vet jeg faktiskt ikke.... Måtte du si ifra når du hadde LH stigning eller??
Hanaomi Skrevet 16. april 2010 #7 Skrevet 16. april 2010 si i fra, hva mener du? jeg hadde positiv på kvelden, da ble jeg inseminert dagen etter (hvor den også var pos. på morgenen, og morgenen etter).. klinikken fikk beskjed morgenen jeg ble inseminert om at jeg hadde fått positiv el-test kvelden før...
Hanaomi Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 men når det er sagt, vet jeg for så vidt svaret selv i dag.. mensen kom den, som ei klokke!!
mrs. hs Skrevet 17. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2010 så leit å høre ønsker deg lykke til Hanaomi og jeg håper at du behøver ikke å vente lenge til et egg sitter fast !!!! Når jeg spurte om du måtte gi beskjed.... jeg vet ikke hvordan inseminering forgår, for eksemple om du skal teste for LH og inseminering skjer i forbindelse med det... eller om det var bara tilfeldig.... Men om jeg skjønner det riktig så teller de syklusen og velger en dag for inseminering utifra den.... uavhengig av LH og alt det.... men om de er sånn, så spiller det vel ingen rolle hvordan LH er hos deg, du teller DPO fra insemineringen )
Hanaomi Skrevet 17. april 2010 #10 Skrevet 17. april 2010 aha.. inseminering er at sæd fra donor (kjent/ukjent) blir lagt opp i livmoren i tidspunktet for EL, dvs at jeg må ha registrert EL før jeg kan bli inseminert.. da er det en fordel å teste og å ha en stabil syklus, det gjør det lettere å finne ut når jeg kan få EL, men så fort jeg tester pos. på EL kan jeg få inseminasjon. *H*
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 17. april 2010 #11 Skrevet 17. april 2010 Hei Hanaomi Så spennende...Hvilken klinikk bruker dere. Et vennepar av meg var å inseminerte i Danmark.. Satt på fjerde forsøk...... Ønsker dere masse lykke til...Hvor i landet bor dere?
Hanaomi Skrevet 17. april 2010 #12 Skrevet 17. april 2010 vi bruker stork :-) håper oxo d sitter på 4. forsøk her! hvor gjorde de det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå