Gå til innhold

Åhh... når er det min tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg da.. venter mensen 20april så blir spennende og se!

Går og kjenner etter, vet ikke helt hva, men kjenner uansett! Blir jo helt sprø i hodet av detta. Har alltid brukt og ha skikkelig smerter i eggstokkene rundt forventet mens, men nå de siste dagene har jeg hatt skikkelig vondt rundt skam benet, hvis dere skjønner! Har aldri hatt det tidligere, så kanskje??

Lurer på når det skal bli vår tur. Føler at alle rundt meg blir gravide ved første forsøk. Det fødes små nurk vær dag i min venneflokk for tiden. Og 8 av mine nærmeste venner er gravide. Senest i går ringte en venninne og fortale at hun var gravid :) Hun sluttet på p-pillen for 9uker siden og er nå 5uker på vei!

Ikke misforstå.. jeg er kjempe glad å alle mine venners vegne, ønsker dem alt godt :) men innerst inne så kjenner jeg uansett en liten skuffelse!!

Måtte bare lufte litt følelser... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Kjenner meg veldig igjen i frustrasjonen din... Dagene går så ufattelig sent når man helst skulle ønske man hadde den positive testen i går. Har selv gått nå i 5 perioder (noe som føles som en evighet, men kanskje ikke er så lenge) og håpet og ikke minst trodd "symptomene" flere ganger. Må innrømme at skuffelsen har blitt stor de siste månedene. Som du sier om venner som venter og får barn så blir det en ekstra påkjenning hver gang man får en negativ test, men det klaffer til slutt for de fleste. Tenker at for hver maned så går så blir ønske større og da blir også gleden også veldig stor når spiren endelig sitter :)

Har IKM 20 April jeg også forresten.

Tvitvi for oss ;)

Skrevet

Kjenner til den der. Vi som er prøvere må jo selfølgelig regne med mer skuffelse enn de som blir "uheldigvis" gravide. Husker da jeg ble gravid som 17 årring å trodde verden skulle knuses under meg (mistet uke 13) og nå som jeg skulle gjort alt for en spire. Verden kan være urettferdig.

Skrevet

Er det ikke rart hvor gravid man føler seg? Ømme bryst, kvalme, stikking i ryggen, luftbobler i magen og sterke smerter i eggstokkene... men tante rød kommer nøyaktig som "planlagt" hver måned :(

Men vi gir ikke opp, skal nok klare og få en spire til og feste seg til slutt!! Er på 5 prøverunde her også. Så har jo egentlig ikke prøvd så lenge!

Jeg var også gravid som 20åring, ble ganske fortvila og tenkte at hvordan skal dette gå. Forstå meg rett.. ungen var velkommen til verden, men reaksjonen var annerledes den gang enn om det skulle skje nå. Dessverre mista vi den lille spira i uke 10.

+ fingra for alle prøvere og sender masse spirestøv til alle, meg selv også <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...