M@msen Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 og resultatet var "glimrende", trenger ikke tenke på sukkeret jeg putter i meg, selv om alt med måte gjelder da... Gikk greit syntes jeg, sukkerlaka var ikke god, men absolutt ikke det værste jge har smakt!!! Ble litt svimmel etter en times tid, sulten... men det gikk over... Ble 50% sm da, sliten i kropp og sinn om dagen...
M@msen Skrevet 15. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2010 glukose...ler, gikk litt fort i svingen her...
arienne Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Fikk unnagjort glukosetesten jeg også i dag. Gikk da greit. Søtt og emment, men overlevde da. Fikk ligge og hvile litt inne på et stellerom, og det var jeg glad for. Resultatet ble litt høyt, men ikke faretruende, så da får jeg bare vente på hva legen synes om saken. Er sykmeldt jeg også nå en periode. Litt vanskelig å gå hjemme uten å ha dårlig samvittighet for det. men , men.... tenker at det er for den lille sin beste. Slik at han får vokse seg stor og sterk før han blir født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå