Anonym bruker Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Jeg har en god mann som jeg elsker høyt, men jeg elsker og blir elsket av en annen mann på avstand. Vi kommer ikke til å gjøre noe med følelsene våre, prøver å fortrenge dem. Men de er der, år etter år, blekner aldri faktisk. Jeg vet jeg ikke kan få begge to, men tviler på at jeg noen gang vil være i stand til å elske kun en av dem. Mannen jeg elsker på avstand respekterer ekteskapet mitt og meg, så han gjør ingenting, men vet han sliter og er ulykkelig og det river i hjertet mitt selv om jeg ikke kan gjøre noe med det. Skulle ønske jeg kunne levd med dem begge, uten sjalusi. Men det hadde aldri gått uansett, og er ikke akseptert. Kjærlighet er vanskelig, jeg er tydeligvis ikke av den monogame typen, selv om jeg aldri har vært utro, følelser styrer man ikke så lett. I går fikk jeg en melding fra min gode venn som sa: Jeg tenker på deg vennen, og håper så inderlig du har det bra og er lykkelig. Du er alltid i mine tanker og uansett tid og sted hvis du trenger meg så stiller jeg opp for deg. For alltid din vet du ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #2 Skrevet 16. april 2010 Hmm, vanskelig sak, men så lenge dere ikke gjør noe mer utav det så kan det vel ikke være så galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå