Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Er ca 10/11 DPO og 5 dager til IKM. Har hatt en del symptomer siden 6/7 dager etter EL (som kan forveksles med PMS).. Økende ømme bryster, stikninger i livmor begge sider men mest på høyre og brystene, tydeligere blodårer på brystene og i dag er jeg kjempe trøtt og småuggen/kvalm... Klarte ikke vente så tok Clearblue Digital med ukeindikator. Den viste selvfølgelig IKKE GRAVID ( Er jo sikkert altfor tidlig å teste, men synes symptomene har vært så sterke og økende. Etter jeg tok testen klarte jeg ikke å la være å demontere testen. Den inneholdt 2 testpinner. Den ene var det en sterk blå strek på og en svakere blå strek. Den andre testpinnen inneholdt kun en blå svak strek (denne streken lå på linje med den andre svake streken på den andre testpinnen). Det var altså tre streker tilsammen inni testen. Noen som vet hva disse strekene betyr? Kan jeg være gravid?
martma Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Ja dette lurer jeg også på. Da jeg var gravid sist (men mistet tidlig) så tok jeg en CB digital med ukeindikator. Den viste Gravid 1-2 uker og jeg demonterte testen og så at det var tre streker slik som du beskriver. Da ble jeg litt i stuss for jeg hadde demontert en i forrige syklus da den viste ikke gravid og da var det tre streker til sammen da også, bare at den ene var veldig svak. Så lurer rett og slett på om jeg var gravid da også, men hadde en kjemisk... Håper du får noen kloke svar!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2010 Takk for svar Trist å høre at du mistet... Har lest litt på nettet om den vanlige digitale uten ukeindikator at den kan vise 2 streker (dersom man demonterer testen) når man ikke er gravid fordi den også "fanger opp" LH hormonet, og etter jeg leste det ble jeg enda mer forvirret. Synes en G-test KUN bør slå ut på HCG og ikke LH i tillegg :-s Tok en billigstrimmel nå, kom en svaaaak skyggestrek som er litt rosa dersom jeg virkelig legger godviljen til i sollyset... Men det har jeg fått før også uten at jeg var gravid, men mener å huske at den var helt fargeløs. Så får bare smøre meg med tålmodighet )
Gjest Skrevet 15. april 2010 #4 Skrevet 15. april 2010 Har oxo demontert, og har hørt flere gjøre d samme, og d virker som den gir bittelitt utslag uansett... Hadde oxo alle streker, men var ikke gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå