Gå til innhold

andre som har grått hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. etter dusjen idag studerte jeg etterveksten for fant ut det må farges snart.. løftet på en del av håret og frem var det masse grått, og noen plasser helt hvite hår.. :/ det ligger til familien å få tidelig grått hår.. mamma fikk det når hun var 22 år. jeg fyller 21 i sommer.. Det er så irriterende.. ventet vel egentlig bare på det, men.. :(:(

flere som ble grå tidelig??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så tidlig, jeg er 28, er vel 1-2 år siden jeg fant de første hvite stråene. Har ikke brydd meg med det tidligere, men nå har jeg kjøpt meg hårfarge, skal farge håret nå i helga, jeg pleier ikke å farge håret særlig ofte, kan tenke meg det er 5 år siden sist.

Jeg har normalt helt mørkebrunt hår, men hos meg er det ikke grått, er helt hvitt.

Skrevet

Ett og annet, men det blir vel flere jo mer jeg leser her inne. Er jo sååå mye å bekymre seg for!

Skrevet

Begynte å få grå hår ca. 28 år gammel. Foreldrene mine var veldig sene med å få grått hår, så tror min tilstand skyldes mye stress og psykiske problemer pga familiekonflikter.

Skrevet

Her er det ingen grå hår, men må spørre. dem sier grått hår kommer av stress og slikt. visst man finner noe få grå, og slutter og stresse, kommer de ikkje tilbake då?:D

Skrevet

Onklen min hadde hvitt hår på 50 års dagen sin, og det antar jeg at jeg og får:-(

Men det hjelper å bleke håret da.Man ser ikke lett grått hår da.Nå er det brunt og jeg farger det hver mnd pga etterveksten som lyser opp ett rom.Må nok blondere meg igjen snart ja. Er 35 år ung, og syns det er mye og tidlig.Begynnte i starten av 20 åra å gråne.

Skrevet

Bestemoren min levde til hun var 84, og hun hadde ikke et eneste grått hår. Hun var blond da hun var ung, og ble brunhåret i 70 åra:)

Jeg har alltid hørt jeg har samme håret som henne - Håper på det;)

Skrevet

Jeg fant de første 3 grå hårene like før min 20 års dag.

Det er vanlig blant kvinnene i min familie å få tidlig grått hår.

Skrevet

Jeg er snart 32, og har ikke fått grå hår enda.. Men det er vel ingen krise å få gråe hår? Man har jo hårfarger som dekker grå hår 100%! :)

Skrevet

Å ha det grått hår her og der ikke uvalig. Det kan selv barn ha. Det skyldes bare hår uten pigmenter, og har ingenting med "å få grå hår" å gjøre. De kan komme hvis man har gått gjennom store forandringer, som f.eks å få barn, voldsomt stress osv.

Om det vokser mange på samme sted, f.eks i tinningen, tyder det på at de kommer for å bli.

Skrevet

Jeg har ikke oppdaget det selv da jeg har lyse hår innimellom....men frisøren min påstod at jeg har grått hår :-( Det var rett før jul jeg fikk vite det. Er fortsatt ikke sikker på om det bare er veldig blonde hår eller om det faktisk er grått :-s men det var litt av et sjokk når hun bare buste det ut :-( litt takt og tone hadde gjort seg....men for all del grått hår er jo ikke pesten, men akkurat da føltes det sånn ut hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...