marihøne_1986 Skrevet 15. april 2010 #1 Skrevet 15. april 2010 Skal etter planen til Tyrkia på mandag, og nå måtte jo denne vulkanen begynne å gjøre seg vansklig!! Jeg blir så skuffa om flytrafikken ikke er i gang igjen til da.. Hva tror dere?? Tror dere det er i orden til da?
Melkerullen Skrevet 15. april 2010 #2 Skrevet 15. april 2010 Jeg tror det er igang til da. Vi skal egentlig reise lørdagsmorgen, men tror egentlig ikke det blir noe av, men slik er det. Synes det er bra de prioriterer sikkerhet først, så blir jeg heller hjemme og slapper av eller vi tar en biltur til Sverige. Jeg er faktisk mer stresset av tanken på at vi kanskje må fly likevel, er så redd det er noe igjen der oppe av asken, eller at Katla utbrudd slik at det blir vanskelig å komme seg hjem igjen...
Melkerullen Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Forresten, mente ikke å skremme deg med mine tanker, til mandag regner jeg med at asken er så spredd eller er regnet ned...er lørdag jeg synes blir tidlig å reise:)
marihøne_1986 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2010 hehe, du skremte meg ikke.. Har tenkt i de baner selv! Var bare at jeg var så gira på ei uke i syden nå, men går alltids ann å ta det igjen når det er sikkert!! OM dere får fly på lørdag må dere ha god tur, om ikke må dere ha god tur til Sverige! )
Melkerullen Skrevet 15. april 2010 #5 Skrevet 15. april 2010 Tusen takk - god tur til dere og! Er flyene fortsatt innstilt på lørdag - så får du kose deg litt ekstra når du er der nede - på vegne av oss:)
Melkerullen Skrevet 15. april 2010 #6 Skrevet 15. april 2010 Tusen takk - god tur til dere og! Er flyene fortsatt innstilt på lørdag - så får du kose deg litt ekstra når du er der nede - på vegne av oss:)
marihøne_1986 Skrevet 15. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2010 tusen takk! skal kose meg masse for dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå